COVES DEL TOLL ( 5è)

Ahir l’alumnat de cinquè va anar a Les Coves del Toll, a Moià, on es van poder endinsar en un viatge per la prehistòria.

Van fer una visita guiada a les coves i al Museu Arqueològic de Moià on s’exposa part de la gran col·lecció paleontològica i arqueològica.

I també van fer el taller d’explicació prehistòrica i el taller del brunzidor, on van aprendre coses molt interessants de la vida a la Prehistòria.

Aquí teniu un recull de fotografies:

FOTOGRAFIES

Setmana d’hàbits saludables 6è

A finals del 2n trimestre, vam realitzar la setmana cultural dedicada als hàbits saludables, tant a nivell esportiu com d’higiene i alimentació.

Vam fer el projecte de la piràmide de vida saludable.

Així mateix, ens vam convertir en científics, fent diferents experiments, proposats i realitzats pels mateixos alumnes.

Finalment, vam treballar la necessitat de portar una vida activa a través d’activitats com el ioga i jocs cooperatius.

Fotos piràmide hàbits saludables

Fem ciència

Jocs cooperatius

SANT JORDI 2022 (5è)

Avui per fi hem pogut tornar a celebrar la diada de Sant Jordi amb normalitat!

Durant el matí l’alumnat de cinquè ha fet una “gincana de les lletres”, ha visitat la parada de llibres del AMPA i ha participat en el lliurament de premis dels jocs florals.

I a la tarda han fet lectura a la fresca.

I tot sense mascareta!!

Aquí teniu un recull de fotografies d’avui: FOTOS SANT JORDI

Bon Sant Jordi a tothom!!

Setmana dels hàbits saludables (5è)

I avui donem per finalitzada la setmana cultural d’ enguany, dedicada als hàbits saludables.

Durant aquesta setmana l’alumnat de cinquè ha fet diferents tallers i activitats: taller de broquetes de fruita, taller sobre el joc net, decàleg dels hàbits saludables, jocs cooperatius, competicions esportives entre les tres classes, kahoots, programació de la placa micro:bit, gimcana d’hàbits saludables …

I l’últim dia de la setmana han pogut gaudir d’unes jornades esportives organitzades pel SAE on han pogut jugar a diferents jocs i esports.

A més al llarg de la setmana han pogut veure els productes finals dels projectes fets a tots els nivells de l’escola sobre els hàbits saludables.

Us deixem un recull de fotografies de la setmana:

FOTOS SETMANA CULTURAL

FOTOS JORNADES SAE

Salut!

DIGIPLANETARIUM

Avui els i les alumnes de cinquè, per concloure el projecte de l’Univers portat a terme aquest segon trimestre, han pogut gaudir al gimnàs de l’escola de l’exposició del planetari mòbil i del sistema solar inflable. Les dues activitats han estat portades a terme per l’astrònom Jordi Camarasa.

En Jordi ha fet arribar als alumnes el coneixement del firmament i del món que ens envolta d’una manera entenedora i molt espectacular gràcies al sistema digital del planetari, amb imatges reals i virtuals.

A més amb els planetes inflables han realitzat uns jocs on han pogut treballar les mides i la posició de cadascun d’ells dins del Sistema Solar. I també han pogut observar la mida dels planetes a escala.

Al següent enllaç podreu veure algunes fotografies:

FOTOGRAFIES DIGIPLANETARIUM