Els de tercer ens apropem més a l´hivern, de la mà de Lola Casas

Lola Casas Peña és mestra i escriptora. Va néixer a Mataró el 30 de juny de 1951. Treballa des de fa molts anys, a l´escola pública Camí del Mig de Mataró. Compagina la seva feina de mestra amb la d´escriptora. Sóc una mestra que fa poemes, diu i, a més fa articles, cursos i conferències sobre literatura i cinema, que són dues de les seves grans aficions.



Hem memoritzat molt bé el seu poema “Hivern” Aqui el teniu:

 És preciós! Aquest ha estat a més a més font d´inspiració d´aquesta activitat plàstica que esperem us agradi: dibuix amb llapis de color
 blanc  sobre un fons de pintura fosc.Abrigueu-vos que fa fred!        

La biblioteca , l´entorn més adient per a parlar d´il.lustració.
Ja fa uns dies, els alumnes de 3r vam anar a la biblioteca d´Olesa. Sabem que els escriptors omplen de lletres els seus llibres, i que aquests ens aporten bones estones de lectura.Ara també sabem gràcies a la il.lustradora olesana Montse Cascante, que són els il.lustradors que amb els seus dibuixos ens fan entendre molt millor, tot allò que els llibres ens volen explicar.Quina facilitat per dibuixar! I quina rapidesa, Montse!!
Gràcies pel teu regal. Et mereixes un OOOOOHHHHHHHHHH!!!!!!
                                                                                Els de 3r del Puigventós.