Visita a l’INS Egara

Aquest matí hem anat de visita a l’institut del nostre barri. El seu director, l’Emili, ens ha fet de guia. Primer ha explicat el funcionament del centre i després ens ha acompanyat en una visita guiada per tot l’institut. Hem pogut veure les aules, els laboratoris i els diferents espais, així com també hem pogut veure com treballaven alguns alumnes (els més grans i els més petits)
Ha estat una experiència molt interessant!!!
Lídia, Judith, Samuel, Iván, Ana i Teddy

Si voleu veure les fotografies de la visita, cliqueu aquí

Una resposta a Visita a l’INS Egara

1. albert diu:

A mi em va agradar molt anar a visitar l’intitit Egara la xerrada que va fer el director ( l’Emili ) l’escola en general ( el pati la biblioteca la cafeteria el gimnas… ) però sobretot em va agradar viura aquesta experiencia amb els meus companys de classe.