EL REALISME PSICOLÒGIC

hihaunnenallavabodenenes
Aquest curs a l’ àrea de Llengua catalana hem començat un projecte sobre el realisme psicològic a la literatura. Aquest projecte té dues fases.
A la primera fase, hem de llegir conjuntament el llibre Hi ha un nen al lavabo de les nenes i fer tot un seguit d’activitats que ens ajudaran a analitzar les característiques principals de les novel·les de realisme psicològic. Aquesta fase tindrà com a producte final l’elaboració d’una entrevista al protagonista del llibre, en Bradley.
A la segona fase del projecte, després d’haver llegit, com a mínim, tres textos sobre el gènere, ja serem uns experts en el realisme psicològic a la literatura i per tant podrem fer una llista de recomanacions de novel·les o àlbums il·lustrats del gènere per a la Diada de sant Jordi. Aquestes recomanacions les compartirem amb els nostres companys de l’escola i, a través del bloc, amb la resta de la societat.
Creiem que amb aquest projecte aprendrem moltes coses sobre com funciona la ment de les persones, sobre com se sent la gent quan té un problema, sobre com s’enfronta a les dificultats,… En resum, aprendrem molt sobre sentiments, comportaments i actituds!
Volem aprendre molt i tenim ganes de començar a treballar de valent!

Alumnes de 6è
LES COTORRES

Una resposta a EL REALISME PSICOLÒGIC

1. Hugo diu:

Es un llibre de realisma pisolojic que ma imnteresat i sorpres per la part den Bratley es un nen mal educat que no es sosiaple amb ningu pero ariva un nou alumna a la escola i aquet nen es bol fer amic den Bratley i ell no bol fins que tot canbia.