TASCA 3

star_000

Hem llegit la llista que fa en Bradley dels temes per parlar amb la Carla Davis (pàg. 97 a 99). En aquesta llista podem trobar tres vegades el tema ” Estrelles Daurades “.
Per què us sembla que en Bradley el repeteix?

25 respostes a TASCA 3

1. Teddy diu:

Crec que aquesta “mania” amb les estrelles durades és perquè en realitat és vol portar-se bé però en canvi no vol.

2. Carla diu:

Jo crec que en Bradley escriu tres vegades “Estrelles Daurades” perquè vol aconseguir com sigui una estrella daurada i això el fa repetir tres vegades aquetes paraules

3. Teddy diu:

Crec que aquesta “mania” amb les estrelles daurades és perquè en realitat és vol portar-se bé, però en canvi en comptes de portar-se bé, fa el contrari.

4. Natalia diu:

Jo crec que esta obsessionat amb les estrelles daurades, perquè vol aconseguir una , però amb el seu comportament de mal educat que té no la pot aconseguir.

5. Samuel 6è diu:

Vol portar-se be per aconseguir una estrella daurada pero veu que no es tan fácil

6. Pau diu:

jo crec que en bradley repeteix aixo perque ell vol una estrella deurada i tambe perque escolta molt aquesta paraula a l’escola.

7. Carlos diu:

Jo crec que en Bradley esta obsesionat amb les estrelles daurades perque vol conseguir una, i per aixo ho ha posat tres vegades a la llista.

8. Sonia diu:

Jo crec que en Bradley vol portarse be perque li posin una estrella daurada
    😛

9. Desiree diu:

10. Sergi diu:

Jo crec que o ha posat tres vegades, sinplement perque no si ha fixat i s’ha equivocat.

11. Albert diu:

Imma, Ana i classe de les cotorres, sincerament jo crec que ho ha posat perque esta nervios per si li posen alguna estrella daurada i crec que si no cambia el seu caracter, aquesta estrella no la consegira mai a la vida. 😉 🙂

12. Erika diu:

Crec que escriu 3 vegades estrella daurada perque gol cambiar la seva actitud y aconseguir alguna estrella

13. Erika diu:

Crec que escriu 3 vegades estrella daurada perque vol cambiar la seva actitud y aconseguir alguna estrella

14. Lidia diu:

Crec que repeteix estrellas deurades porque ell vol aconsegir una i tambe canviar el seu conportament 🙂

15. David diu:

Jo crec que esta inpacient per aconseguir una estrella daurada perque mai a tingut una.

16. Iker diu:

Yo crec que en Bradley vol tenir estrelles daurades pero no sap com guanyar-les
    i per aixo a posat tres vegades estrelles daurades

17. Ana diu:

Jo crec que és perqué les vol conseguir i
    nomes pensa en les estrelles daurades. 😛

18. jairo diu:

yo crec que Bradley vol estrelles daurades per que no a tingut ni una

19. judith diu:

crec que pensa tota l’estona en les estrelles daurades perque mai ha aconseguit una i bol aconseguir una sigui com sigui.

20. Eva diu:

jo crec que en Bradley a escrit tantes vegades estrelles daurades perque ell mai a tingun ninguna estrella daurada i envol tenirna.

21. Yaiza diu:

Penso que en Bradley vol dir estrelles daurades moltes vegades perquè pensa que no aconseguira mai alguna estrella.

22. ivan diu:

crec que en Bradley ha posat 1 patata , 2 patates , 3 patates ….. per empipar .

23. Oriol diu:

Yo crec que en Brandley vol aconseguir estrelles daurades però no sap com aconsegirles
    i per aixo posa repetitiva-ment estrelles daurades

24. Daniel diu:

jo crec que posa tres vegades estrelles deurades perquè mai a tingut ninguna, i jo crec que vol parlar amb la carla d’aquest tema.

25. Lucia Fernández diu:

La profesora d’en Bradley, dona als nens una estrella daurada cada vegada que es porten bé, com que el Bradley quasi mai es conporta de manera adecuada mai ha aconseguit cap. Ell vol obtenir una com sigui, però fer-ho no serà gens fácil. Si ho aconsegueix, tindra l’autoestima més alta y aprenderá a estimarse a sí mateix.