Xerrada Intenet Segura famílies de CS i 4t.

El passat dijous 22 de novembre, des de l’escola es va organitzar una Xerrada d’Intenet Segura per totes les famílies de 4t de primària i CS.

L’assistència va ser important, ja que pensem que és un tema que ens preocupa i afecta a tots.

Aquí una petita mostra de fotos.

Resultat d'imatges de internet segura

5è Activitat del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa

El dimecres 10 i el dijous 11 d’octubre, va venir un tècnic del Parc Natural, que es diu Octavi, a les classes de 5è A i 5è B respectivament, a fer-nos un taller relacionat amb el Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa. Primer de tot ens vam presentar i vam començar amb les activitats. Per fer la primera activitat, l’Octavi ens va donar 3 etiquetes i, per parelles, hi vam haver d’escriure un indret del PNZVG; després, a la segona etiqueta, vam dibuixar-hi un element del PNZVG i finalment, a la tercera etiqueta, vam escriure-hi una frase relacionada amb el PNZVG. Quan vam acabar, les parelles vam sortir davant de la classe a explicar què havíem fet a les etiquetes.

Per fer la segona activitat, l’Octavi ens va fer posar en parelles o en grups de tres. Ens va repartir una fitxa que havíem d’omplir amb la informació d’un mapa  que també ens va donar.

La veritat és que ens va costar una mica trobar algunes de les informacions, vam haver d’investigar molt i de mirar-nos el mapa amb deteniment.

Ens va sorprendre que el PNZVG tingui una extensió 15.309 ha, que equivaldria a una mica menys de 15.000 camps de futbol.

Tornant del pati, vam veure un power point amb explicacions de la vegetació, la

fauna, els volcans, els boscos, el paisatge… Les fotos eren molt

boniques!

Ens va semblar espectacular que el 95% dels animals fossin insectes, no ens ho pensàvem pas!

L’última activitat la vam fer en grups. Vam anar al pati i allà vam idear el nostre propi Parc Natural amb una corda i banderoles de diferents colors.

Amb aquest taller vam aprendre moltes coses del PNZVG i va ser molt divertit!!!

Nens i nenes de 5è A i B

Sortida de convivència a la Fageda

Divendres 28 de setembre els alumnes de 5è i 6è  vam anar a la Fageda. Va ser una sortida de convivència, vam caminar molt i ens ho vam passar molt bé fent cabanes!!!
Resultado de imagen de la fageda d'en jordà

Benvinguts i benvingudes al curs 2018-19!!!

Som a Resultado de imagen de cicle superior !!!

Amb il·lusió, motivació i amb ganes d’aprendre molt!!!

No et perdis la millor recepta per gaudir d’un…Resultado de imagen de bon inici curs cicle superiorMira, mira!!!

BONES VACANCES D’ESTIU!!!

Resultado de imagen de BONES VACANCES D'ESTIU