JA TENIM EL NOU KATAKREK!!!

Aquest curs, la revista Katakrek de la nostra escola va sobre el tema dels LLEGUMS.

Si voleu saber coses noves i voleu veure     la feina que hem fet entre tots, només l’heu d’obrir i descobrir-ho! Si ho feu grans i petits junts serà una experiència compartida!

VII EXPOSICIÓ LLIBRES- VI JOCS FLORALS

Hem tornat a celebrar la “Mostra de llibres preferits” i els “Jocs Florals”.
Aquest any Sant Jordi era dissabte, doncs nosaltres ho hem celebrat el divendres 22 d’abril.
Ha estat un matí intens!!! Tants llibres per mirar, i tant diferents!!!

Cada curs ha triat un text que ha llegit, per a tothom, un bon lector. Hi ha hagut poemes, narracions… tots molt bonics!!
Gràcies !!!

VISCA SANT JORDI!!

Aquest divendres farem la festa de Sant Jordi a l’escola i farem una “Fira del llibre” i uns “Jocs Florals”! Ja ho veureu properament al bloc…llibre_drac

SORTIDA DE CONVIVÈNCIA

El divendres 16 de març tots els alumnes i mestres de l’escola ens vam dirigir a les pistes d’atletisme de la nostra ciutat per a gaudir d’una matinal de jocs i de convivència. Aquest any l’hem dedicat als jocs olímpics d’aquest estiu al Brasil. Podeu veure unes imatges de lo bé que ens ho hem passat. I si voleu veure com ballaven i jugaven podeu mirar el vídeo.

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

ALERTA QUE COMENCEN PREINSCRIPCIONS!

S’ha obert el període de preinscripcions. Aquí teniu l’enllaç per si esteu interessats a venir a la nostra escola!!

PORTES OBERTES

PARES I MARES,

SI ELS VOSTRES FILLS O FILLES FARAN P3 EL CURS QUE VE I VOLEU VENIR A VEURE l’ESCOLA SANT ROC, US OBRIREM LES PORTES

DIMARTS 15 de MARÇ a les 16:45h

VENIU A TREURE EL NAS I PORTEU ELS NENS I NENES PERQUÈ TAMBÉ ENS CONEGUIN!
cropped-nens32