CANTADA DE NADAL

El 18 i 19 de desembre hem fet la Cantada de Nadal.
Aquest any s’ha fet en 2 torns i pensem que ha estat tot un èxit.
FELICITEM a tots i totes les cantaires perquè ho han fet MOLT I MOLT BÉ! I un aplaudiment a tots els mestres que ho han fet possible.

Fotos de la Cantada d’ Educació Infantil i Cicle Inicial

Fotos de la Cantada del Cicle mitjà i del Cicle Superior

Els pares han aprofitat aquest moment per donar uns presents a la Dolors Rabat que es jubila!

Publicat dins de curs 2014-2015, GENERAL | Envia un comentari

ACTIVITATS DE NADAL A L’ESCOLA

DIJOUS 18 DE DESEMBRE:
Cantada de nadales dels alumnes de P3 a 1r, al gimnàs (a les 9:30h per a tots els alumnes de l’escola i a les 19:15h per a tots els familiars que tinguin entrades).

DIVENDRES 19 DE DESEMBRE:
Cantada de nadales dels alumnes de 2n a 6è, al gimnàs (a les 9:30h per a tots els alumnes de l’escola i a les 19:15h per a tots els familiars que tinguin entrades).

DILLUNS 22 DE DESEMBRE:
Els Pastorets de corre-cuita dels alumnes de 4t ( a les 15:15h per a tots els alumnes de l’escola i a les 20:00h per a les famílies de l’escola que ho desitgin).

Pastorets a corre-cuita 2014 by escolasantroc

DIMARTS 23 DE DESEMBRE:
Xocolatada i CagaTió per a tots els alumnes de l’escola (a partir de les 9:30h).
Recordeu: Cal portar tassa, cullera i tovalló per a la xocolatada.

No us perdeu aquests actes, els quals els vostres fills/es i mestres han estat preparant amb molta il·lusió!

Publicat dins de curs 2014-2015, GENERAL | Envia un comentari

Pla d’evacuació

El 10 de desembre,  vam  simular un incendi i quan va tocar la sirena tots vam sortir cap al pati. Menys mal que teníem molts llocs on concentrar-nos!!! Ens vam repartir entre la pista de bàsquet, el pati de sorra i el d’educació infantil.

L’evacuació va anar  molt de pressa, els nens i nenes   d’infantil   van trigar 1 minut i 38 segons i els de primària 2   segons  més,  és a dir, 1 minut i 40  segons.

Tot va anar molt bé!

Gràcies!

Aquest any la venda de NADALES ha estat un èxit, les hem venudes totes gràcies a vosaltres: pares,  avis,  tiets,  amics… i gent de l’escola.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM, us mereixeu un bon aplaudiment!!!

Publicat dins de GENERAL | Envia un comentari

Èxit a la biblioteca de l’escola

Cal destacar que el dia 26 de novembre, en horari extraescolar, a la biblioteca de l’escola es reuniren més de 60 persones per escoltar el conte explicat per Laura Quicios!

Tot un èxit en aquests temps que la lectura sembla no estar tant de moda. Moltes felicitats a tots.

12817910111416443080.libros3.jpg_pixelX_514x272

VENDA DE NADALES

El Nadal s’acosta i , com cada any, als alumnes de cicle superior els fa molta il·lusió poder vendre moooooltes nadales per ajudar al pagament de les colònies de fi de curs.

Dies: dijous 27 i divendres 28 de novembre
Franges horàries: matí de 9 a 9:30
migdia de 12:15 a 12:30
tarda de 4:15 a 4:30
Preu: 5 € cada planta
Parades: Dues, una a l’entrada de Primària  i l’altra a l’entrada d’Infantil.
Animeu-vos, no perdeu la oportunitat de decorar la vostra llar i/o regalar un bonic detall als més estimats i, de pas, fer feliços als més grans de l’escola!!!

Publicat dins de curs 2014-2015, GENERAL | 1 comentari