JA HA ARRIBAT …

EL REI CARNESTOLTES,  que és el Rei dels pocasoltes!

img_20170222_093217-small

Ens havia dit que havíem de venir amb un pentinat divertit!
Guaiteu que guapos!!

Recordeu que demà, pel dijous Llarder hem de portar un barret o una gorra al cap!!
Resultat d'imatges de barret carnaval               Resultat d'imatges de barret carnaval               Resultat d'imatges de barret carnavalResultat d'imatges de gorra

Publicat dins de curs 2016-2017 | Deixa un comentari

Padrins lectors a Cicle inicial

Un curs més, els alumnes de sisè regalen lectures als nens i nenes de Cicle Inicial.

Són lectures escollides i estimades, ben preparades per a dedicar-les als petits de primària.

Visiteu el BLOC DE LA BIBLIOTECA, per si voleu veure alguna imatge.

DIA DE LA PAU. DENIP ( Dia Escolar de la No violència i la Pau) 2017

Com cada any hem celebrat tots junts el dia escolar de la no-violència i la pau al gimnàs de l’escola.

Aquest any HEM REDACTAT MISSATGES sobre què entenem per la paraula PAU a les classes d’educació emocional. També hem parlat dels refugiats, de com es senten ells davant aquesta situació, com ens sentiríem nosaltres si ens passés i sobretot l’empatia que hem de tenir per entendre aquest fet.

La festa ha començat amb la lectura d’un manuscrit per a la Pau a càrrec d’uns alumneResultat d'imatges de mensaje botella dibujos de 6è,  seguidament dos alumnes de cada classe han pujat a l’escenari per llegir el seu missatge que estava enganxat en una ampolla blava i els hem col·locat en un mural en que hi havia dibuixat el mar.

Finalment hem cantat  Imatge relacionada dues cançonsLA PAU ÉS AQUÍ” i “ EL MÓN SERIA MOLT MILLOR”,  alumnes de 6è han pujat a l’escenari per ajudar-nos amb els moviments que havíem de fer per a cada cançó

Cada grup hem fet arribar als altres companys el nostre missatge de Pau. Aquí en teniu el recull :

P3 A :  Els bons amics hem de jugar i ajudar-nos.
P3 B :  Els nens i les nenes juguem bé i ens fem abraçades.
P4 A : Hem d’estimar als germanets.
P4 B :  La pau és quan tothom s’estima.
P5 A :  Ens hem d’estimar de tot cor, tot el dia, tota la vida.
P5 B :  Hem de pensar abans de picar.
1r A :  La pau és aquí, quan juguem amb els amics i estimem molt als companys.
1r B :  Tenim molta sort de poder viure en pau,  perquè ens estimem fent abraçades i petons.
2n A :  Ens hem d’estimar sense diferències pel color de la pell, del físic, de la llengua que parlem o del país d’on venim.
2n B :  Heu de tenir bon cor per poder estimar, tenir amics i ser bones persones.
3r A :  NO, a les baralles, als insults, a les amenaces, a les empentes.    Sí, a l’amor, a l’amistat, a l’alegria, al respecte, a la felicitat i a la companyia.
3r B :  Hem d’estar feliços amb el que tenim i no queixar-nos tant.  Ajudem als refugiats!
4t A :  La pau són només tres lletres, però és el més important del món.
4t B :  Si sabem tenir empatia, alegria i simpatia, construirem un món millor cada dia.
 :    Que la música de la pau ens porti felicitat, agraïment, amistat, estimació, esperança, respecte i un somriure a la cara.
6è  :   L’esperança és l’últim que es perd. Ens hem de respectar,tractar-nos per igual, ajudar, no fer bulling, no al racisme.   Cal ser optimista.

EL VÍDEO DE LA FESTA

Publicat dins de curs 2016-2017, GENERAL | Deixa un comentari

HOLA A TOTHOM!!

Ja s’han acabat les festes de Nadal i hem tornat tots i totes amb les piles ben carregades!!bateria
Us volem recordar a tots els pares i mares que aneu mirant el calendari escolar on trobareu totes les activitats programades per aquest segon trimestre. Farem moltes coses: audicions, tallers, teatre, dia de la Pau… Ja veureu que bé ens ho passarem!

ELS PASTORETS DE CORRECUITA

Aquest any hem celebrat el 10è aniversari dels nostres pastorets. ” Els pastorets de correcuita “
Els alumnes de 4t ho han fet d’allò més bé.
Podeu veure la representació en dos actes.

PRIMER ACTE

SEGON ACTE

VÍDEOS- CANTADA DE NADAL – MATÍ

El dilluns 19 de i el dimarts 20 de Desembre al matí, els alumnes de l’escola ens van oferir unes cantades de Nadal.

Aquí podeu veure els vídeos

EDUCACIÓ INFANTIL

CICLE INICIAL