Mostra del llibre—- Jocs Florals ………Sant Jordi 2018

Ahir dimarts 23 d’abril, l’Escola de Sant Roc vam celebrar la Diada de Sant Jordi d’enguany.

La primera activitat que vam fer al matí va ser la “IX Mostra del Llibre Preferit”, on tothom va dur un llibre. Cada classe amb la seva parada. Va ser una estona per mirar, compartir, llegir, comentar…

Seguidament ens vam tornar a trobar aquest cop al gimnàs-sala d’actes per fer els “Jocs Florals 2018”. Vam gaudir d’unes lectures molt boniques que ens van llegir els voluntaris de cada classe.

Seguidament en Tirafoc ens va obsequiar amb un bon grapat de llibres!

I … a la tarda, la presentació del nou conte d’en Roc i en Cuc!! Perquè… en Roc i en Cuc, ja tenen 15 anys!!

Una història elaborada per l’alumnat de 5è. Però això no és tot! L’Irina Carreras, mestra de l’escola, ha realitzat els dibuixos del nou conte. I.. ben aviat en tindrem el llibre editat.

Moltes felicitats!

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

TORNEM A TENIR CONTES A LA BIBLIOTECA!!

VENDA DE ROSES

El proper dilluns 23 d’abril, SANT JORDI, com cada any hi haurà la parada de roses de l’escola. Resultat d'imatges de roses de sant jordi

L’alumnat de 6è ho està preparant tot amb moltes ganes.

Estarem al costat de l’accés d’Educació Infantil.
En cas de pluja, serà a dins del mateix porxo (Cruïlla C/Còrdova-C/St. Feliu).
Preu de cada rosa: 3’50 €

Estarà oberta durant tot el matí.
Recordeu que els beneficis van destinats a abaratir les Colònies de final de curs de tot Cicle Superior.

Animeu-vos  a comprar-ne!  Resultat d'imatges de roses de sant jordi

Publicat dins de CURS 17-18, GENERAL | Deixa un comentari

PREINSCRIPCIÓ CURS 18-19

Recordeu que del 13 al 24 d’abril, s’obre el termini de Preinscripció per al Curs 18-19.
Si voleu saber els horaris de la nostra escola per a fer la Preinscripció cliqueu aquí.

Accés directe a la Sol·licitud.

Es recomana fer-ho per Internet.

Per a més informació:
Ensenyament crea set nous centres i tres instituts escola per donar resposta a les necessitats d'escolarització del curs 2018-2019

CONCURS D’ÒMNIUM!!!!

Com cada any, hem participat al Premi Sambori d’Òmnium, que és un Concurs de Narrativa Escolar.

Aquest any hi ha hagut dos guanyadors de la nostra escola:

En Denis Cretu (2n)  que ha quedat 2n de la categoria de CI
L’Èric Demiquels (4t)  que ha quedat 1r de la categoria de CM.

I aquest diumenge 8 d’abril han anat fins a Camprodon a recollir el premi.
Si els veieu, ja els podeu felicitar!!!

Publicat dins de CURS 17-18, GENERAL | Deixa un comentari

SORTIDA DE CONVIVÈNCIA

El divendres 23 de Març tots els alumnes i mestres de l’escola vàrem anar a les pistes d’atletisme per fer una matinal de convivència.

Els alumnes de sisè ens van preparar uns jocs , que en grups barrejats de p3 a 5è vàrem fer Va ser una matinal molt divertida.

Cada grup va col.locar una part del dibuix final.

Fotos de la matinal