HOLA A TOTHOM!!

Ja s’han acabat les festes de Nadal i hem tornat tots i totes amb les piles ben carregades!!bateria
Us volem recordar a tots els pares i mares que aneu mirant el calendari escolar on trobareu totes les activitats programades per aquest segon trimestre. Farem moltes coses: audicions, tallers, teatre, dia de la Pau… Ja veureu que bé ens ho passarem!

ELS PASTORETS DE CORRECUITA

Aquest any hem celebrat el 10è aniversari dels nostres pastorets. ” Els pastorets de correcuita “
Els alumnes de 4t ho han fet d’allò més bé.
Podeu veure la representació en dos actes.

PRIMER ACTE

SEGON ACTE

VÍDEOS- CANTADA DE NADAL – MATÍ

El dilluns 19 de i el dimarts 20 de Desembre al matí, els alumnes de l’escola ens van oferir unes cantades de Nadal.

Aquí podeu veure els vídeos

EDUCACIÓ INFANTIL

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

L’ANNA ES JUBILA!!

Aquest final d’any l’Anna Corominas es jubila i per tant el dia 22 va ser el seu darrer dia en actiu.
Tota la comunitat educativa li volem agrair el seu servei a l’escola. Els darrers dies van ser molt plens de sorpreses i comiats.
Ara ja podrà dedicar tot el seu temps a la seva família i a anar d’excursió per la muntanya!
Gràcies!!!img_20161220_112032-2

LA CANTADA DE NADAL!

Benvolgudes famílies!

Podeu veure un primer recull de vídeos de les Cantades de Nadal de la nit fent clic aquí.

En els pròxims dies penjarem el vídeo de la Cantada de Nadal que es va fer en horari escolar al matí.

Bones festes a tots i a totes!!!

Resultado de imagen de navidad 2016

ACTIVITATS NADALENQUES!

Benvolguts pares i mares!!

nadal-quimpedret

Aquí teniu un recull de les activitats nadalenques a les quals esteu convidats tots i totes:

DIUMENGE 18 de desembre: PLAYBACK organitzat per AMPA per recaptar fons per la Marató. A les 16h al gimnàs.

DILLUNS 19 de desembre: Cantada de Nadal dels alumnes d’Educació Infantil i 1r de Cicle Inicial. A les 19:15h al gimnàs de l’escola.

DIMARTS 20 de desembre: cantada dels alumnes de 2n de Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior, també a les 19:15h al gimnàs.

El DIMECRES 21 de desembre: a les 20h al gimnàs, els PASTORETS DE CORRECUITA.

Recordeu:
– A la Cantada no poden venir nens o nenes sols, han d’anar acompanyats d’un adult.
– Igual que l’any passat, NO es donen entrades per la Cantada.

Us recordem que el DIJOUS 22 de desembre és el darrer dia i fem horari intensiu de Nadal: 9 a 12:30h i els alumnes de MENJADOR fins a les 15h.

Publicat dins de curs 2016-2017, GENERAL | 1 comentari