JA ARRIBA L’ESTIU…

Després d’un curs molt intens, ja arriben les vacances i toca gaudir-les perquè us ho mereixeu!!

Però recordeu que:

Hi haurà una REUNIÓ de pares i mares de P3 el DILLUNS 4 DE  SETEMBRE a les 19h

El DIMECRES 6 DE SETEMBRE farem la JORNADA DE PORTES OBERTES.

DIMARTS 12 DE SETEMBRE comencen classes de nou!

estiu

Publicat dins de curs 2016-2017, GENERAL | Deixa un comentari

ENTREGA D’ORLES I COMIAT

Un altre grup de nens i nenes han acabat la seva estada a l’escola. Els  hem fet entrega d’una orla on hi trobaran als seus companys i companyes i als mestres que han tingut en l’últim cicle. IMG_20170627_094404 (1)

ENTREGA D’ORLES

Tots els alumnes i els mestres de l’escola els hi hem cantat dues cançons

Els alumnes de sisè ens han preparat dos balls

EN ROC I EN CUC ENS DESITGEN BON ESTIU

L’HORA DELS  “ADÉUS”

Publicat dins de curs 2016-2017, GENERAL | Deixa un comentari

JORNADA INTENSIVA

Benvolguts pares i mares!

Us RECORDEM que el proper dilluns 19, dimarts 20 i dimecres 21 comença l’horari intensiu de 9 a 13h pels alumnes que no es queden a menjador i fins les 15h pels usuaris d’aquest servei (es poden començar a recollir a partir de les 14:45h per la porta gran).

Si voleu saber totes les activitats que faran els vostres fills/es aquests darrers dies d’escola podeu mirar el calendari de l’escola!

PROJECTE RUTA 66

Serunion

Durant una setmana vam recórrer la famosa “ Ruta 66” dels Estats Units d’Amèrica.
Aquesta ruta travessa aquest país i ens mostra els diferents paisatges que podem trobar. Des de la Chicago més cosmopolita fins al desert on trobem la més absoluta tranquil•litat.
Aquesta setmana temàtica va començar el dilluns amb una presentació de totes les activitats. A partir d’aquí vàrem agafar un avió a l’aeroport del Prat de Barcelona, que ens portava directament fins a Nova York, per començar aquesta ruta.
Resultado de imagen de ruta 66 mapa
Durant la ruta vam poder veure com el menjador estava decorat en base al nostre viatge, i vàrem poder gaudir d’espectacles, tallers, lliga de bàsquet, pel•lícules amb crispetes, jocs i un photocall. El dijous, per fer aquesta setmana una mica més especial, vam fer un dinar temàtic on anàvem disfressats de motoristes i vam menjar hamburgueses amb patates fregides i gelat.

FESTA DE L’ESCOLA

Un any més hem celebrat la festa de fi de curs de l’escola i ha estat tot un èxit. Recordeu que si voleu podeu mirar les fotos i els vídeos al bloc de l’AMPA:  i agraïm tota la feina que han fet els pares i mares per aconseguir aquest reportatge tan fantàstic i una festa tan participativa i lluïda!DSC_0655_01

JA TENIM EL KATAKREK

PREGONKATA

Després de setmanes de treball intens dels nens i nenes de l’escola, per fi hem pogut enllestir la revista de l’escola: el KATAKREK.
Aquest any el tema principal ha estat el llibre d’en Sebastià Sorribes
el-zoo-d-en-pitusque aquest any celebra el 50è aniversari de la seva publicació.
Gaudiu de la lectura!

Publicat dins de GENERAL | 1 comentari