BON ESTIU!

Nens i nenes,
Gaudiu d’un molt bon estiu! Aprofiteu per jugar amb els amics, saltar, banyar-vos… del sol, solet i no us oblideu, de tant en tant, fer un repàs per poder començar amb les piles a punt i ben carregades!!!

BONES VACANCES!

Informacions curs 2015-16

– Jornada de portes obertes: 10 de setembre de 12h a 13h​
- Reunió pares P3 amb tutores: 9 de setembre a les 19h
   – Adaptació alumnes P3: 14 i 15 de setembre.
Del 6 al 10 de juliol trucar a l’escola o venir a mirar plafó interior (de 9 a 14h) per saber quan toca matí i quan tarda. Aquests dos dies no hi haurà servei de menjador per a P3. El dia 16 de setembre tot normal.
   – Jornada matinal: 22 de desembre del 2015
                              –  Jornada intensiva: 17, 20 i 21 de juny de 2016
Publicat dins de curs 2015-2016, GENERAL | Envia un comentari

L’últim dia del curs 2014-2015

Els protagonistes de l’últim dia de curs han estat, sens dubte, els alumnes de 6è.
Gràcies a l’AMPA, hem pogut començar la diada amb una bona coca i xocolata. Els més grans de l’escola han estat els encarregats de repartir-la per les classes.
A continuació, al gimnàs, han tingut lloc diferents actes: Cançons d’acomiadament “Els alumnes de 6è” i “50 milions de segons”, repartiment d’orles per part de les tutores, balls ben marxosos a càrrec d’alguns grupets de noietes de 6è i finalment música per ballar i saltar per a tots i totes!!!
Finalment, hem acabat amb la cançó “L’hora dels adéus” a la pista de l’escola i amb una súper traca final!!!

NOIS I NOIES DE 6è: Avui ha estat l’últim dia a la nostra escola. L’heu gaudit i volem que el guardeu en els vostres records; ja forma part de la vostra història. Salut i sort!!!

Entrega d’orles als alumnes de sisè.

L’escola acomiada als alumnes de sisè

Balls dels alumnes de sisè

Primer ball:

Segon ball:

Tercer ball:

L’hora dels adéus i traca final

JA TENIM EL KATAKREK!!

Ja tenim a punt la Revista KATAKREK 2015 d’aquest any!!
Hem col·laborat i participat tota la comunitat educativa.
Esperem us agradi i gaudiu tots junts llegint-la, visualitzant les imatges i vídeos  i, no us oblideu de comentant-la tots junts en família!

EL RELLOTGE DE SOL

Ja tenim guanyadors !!!!
Els nens i nenes de 3r aquest curs hem treballat el rellotge de sol.
Ens van proposar poder fer-ne un a l’escola i vam decidir obrir un concurs per a que tots els companys que volguessin, fessin una proposta.
El guanyador del dibuix ha estat en Pol Rigall  de 1r i el guanyador del lema ha estat en Georgian Ichim de 4t.

Mira’m de dia i no de nit,
perquè estaré adormit.

rellotge

Publicat dins de curs 2014-2015, GENERAL | Envia un comentari

HEM FET LA FESTA DE L’ESCOLA!!!!

El passat 6 de juny vam fer la Festa de l’Escola!

Aquest any estava dedicada al Beatles.
Ens ho vam passar molt bé, tan al matí fent les danses, com al dinar, com a la tarda a la Festa de l’Escuma!
Si voleu veure les imatges cliqueu al bloc de l’Ampa, hi ha vídeos i fotos.

Publicat dins de GENERAL | Envia un comentari