TORNEN ELS CONTES A LA VORA D’EN TIRAFOC!

Ei, famílies!!! Que tornen “Els contes a la vora d’en Tirafoc” a la Biblioteca de l’escola!!

CONCERT DE 6è PER SANTA CECÍLIA

Ja sabeu que el dia 22 de novembre es celebra el Dia de la Música, ja que es commemora el dia que va néixer Santa Cecília.

Els nens i nenes de 6è, com cada any, ens han fet un concert espectacular!
Al llarg del dia , tots els alumnes de l’escola hem anat passant per l’aula de Música per a gaudir de l’espectacle.
Si voleu veure les imatges cliqueu  a sobre les notes musicals!
Resultat d'imatges de notes musicals

VENEM NADALES!!

Els nens i nenes de 5è venem Nadales!

Ja sabeu que com cada any volem recollir diners per a anar de colònies!
El  dijous 30 de novembre i el divendres  1 de desembre de 2017  a les 8,45h, a les 12,15h i a les 16,15h serem a l’entrada d’Educació Infantil.

Aniumeu-vos i veniu a comprar-ne !

Resultat d'imatges de flors de nadal

LA CASTANYADA

Avui dimarts 31 d’octubre tots els nens i nenes de l’escola hem celebrat la Castanyada!!!Resultat d'imatges de Castanyes

Han vingut uns castanyers i castanyeres molt eixerits a recollir-nos les castanyes!

Resultat d'imatges de Castanyes

Si voleu veure les fotos cliqueu aquí!!!

MENJANT CASTANYES …. MMMMM

HEM FET UNA GRAN FESTA!!

VAGA GENERAL EN REBUIG A LA VIOLÈNCIA

A l’escola hem intentat sempre treballar amb els nostres alumnes que els conflictes SEMPRE es solucionen PACÍFICAMENT, i MAI no es solucionen AMB VIOLÈNCIA.

Davant el moment actual que ens està tocant viure AVUI dia 2 d’octubre a les 12h hem fet una aturada de les classes i hem aprofitat per parlar de la Pau i la no-violència dins l’aula.

Per ser coherents amb el principi de PAU, tot el Claustre hem acordat sumar-nos a la VAGA GENERAL que hi ha convocada a tots els sectors per demà dimarts dia 3 d’octubre.

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

HEM MODIFICAT EL LOGO DE L’ESCOLA SANT ROC!

Aquest curs hem estat de sort! La Sandra Bou, que és mare d’una alumna de l’escola i és dissenyadora gràfica, ens ha fet un restyling del logotip de l’escola. El resultat ens ha agradat moltíssim! Ara ja hi som tots: nens i nenes. Moltes gràcies Sandra! Mireu, mireuSTROC_ColorsRGBSTROC_EscalaGrisos

Publicat dins de GENERAL | 1 comentari