HEM GUANYAT 3 PREMIS A L’ÒMNIUM!!

Com cada any els alumnes de Cicle Mitjà i Superior hem participat al Concurs Literari Infantil i Juvenil de la Garrotxa que organitza Òmnium CulturalResultat d'imatges de logo omnium cultural

Aquesta vegada, tres alumnes de 4t han estat premiats pels seus poemes!!
1r Premi : Adrià Sánchez
2n Premi: Aarón Burgos
3r Premi: Francisco Muñoz

El passat dissabte van anar a recollir els seus premis. Mireu que contents estaven!
IMG_8382 (Small)

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

Els alumnes de 5è participen als XIV Premis CAC

Els alumnes de 5è, tot fent l’article de la revista Katakrek, van començar a sintetitzar al màxim els capítols ja resumits d’El Zoo d’en Pitus amb col·laboració de la comissió de biblioteca. Tot seguit van buscar ninotets de Playmobil per caracteritzar els personatges del llibre. Es va pensar amb la tècnica de Stop Motion i els nens i nenes, per grups, varen fer un guió de com muntarien les escenes dels capítols i de quins moviments exactes farien els personatges. La tècnica Stop Motion va ser possible gràcies a una tablet per gravar i a una aplicació concreta. Tot seguit es descarregaren els vídeos i els alumnes començaren a editar els vídeos amb l’ajuda dels mestres: treure so ambiental, enganxar escenes, tallar escenes, crear títols, incorporar so…

Ja en el moment de la gravació es va fer un fons amb goma eva de color verd ja pensant en treballar l’efecte Chroma Key a posteriori. Utilitzaren diverses imatges de fons per donar més vida a la producció. Ja per acabar, els grups que muntaven cada capítol gravaven amb el programa Audacity les veus dels narradors i narradores i incorporaven els talls de veu als vídeos.

Amb tanta feina a l’esquena i tanta il·lusió, s’ha optat per participar als XIV Premis CAC a l’escola amb el tràiler i el vídeo que teniu a l’encapçalament d’aquest article.

BIBLIOTECA EXTRAESCOLAR

biblio3

Famílies!! Recordeu que podeu anar a la Biblioteca de l’escola tots els dilluns, dimarts i dijous de 2/4 de cinc a les sis. És important que els nens i nenes descobreixin aquest espai i totes les seves possibilitats!! Aquestes són les activitats que s’hi faran d’aquí a fi de curs:

HORA DEL CONTE: dijous 30 març, dijous 27 abril i dijous 25 maig.

CURTMETRATGE: dijous 11 de maig i dijous 1 juny.

INTERCANVI DE LLIBRES: 27,28 i 30 de març.

MES TEMÀTIC DEL CONTE: durant tot l’abril. Ja us enviarem més informació.

ANIMEU-VOS i APROFITEU! Recordeu que és obert a tothom,  és gratuït i molt divertit!!

biblio2

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

Robòtica i xocolata a l’escola

El 2016 es van complir 50 anys de la publicació d’El Zoo d’en Pitus, a l’escola hem convertit aquest fet en el tema principal de la 59a edició de la revista Katakrek que surt cada any, últimament en format digital.

Els nens de 6è han convertit l’article que presenten a la revista en una fusió molt il·lusionant de robòtica educativa i xocolata. Amb la col·laboració de la Pastisseria Ferrer i Educa Innova, un robotet fet a Olot, amb impressora 3D, seguirà un circuit programat pels nens de Sant Roc. Aquest robotet portarà una carcassa de xocolata que podreu veure pròximament a l’aparador de la Pastisseria Ferrer que també tindrà com a eix principal     El Zoo d’en Pitus.

PORTES OBERTES

SI ELS VOSTRES FILLS O FILLES FARAN P3 EL CURS QUE VE I VOLEU VENIR A  VEURE  Resultat d'imatges de mirar  L’ESCOLA SANT ROC, US OBRIREM LES PORTES

DIMECRES 15 de MARÇ a les 17h

VENIU A TREURE EL NAS I PORTEU ELS NENS I NENES PERQUÈ TAMBÉ ENS

CONEGUIN!
compartint-ilusions

anagrama-nens

La Comunitat Educativa de l’Escola Sant Roc vol expressar el seu suport i condol a la família del nostre alumne Mustafa Touray Samasa de 1r curs de Primària, per la seva mort després d’una malaltia.

Et trobarem a faltar, Mustafa.

sim-170024217030215440_0001

(Autoretrat)