CARNAVAL 2016

Dimarts 9 de febrer d 2016, Carnaval a l’escola.
Les pel.lícules de Disney ens han inspirat per fer unes bones disfresses de Carnaval.

Imatges de la jornada.

El vídeo de la gran desfilada

EL BALL FINAL

Dia Escolar de la No violència i la Pau- 2016

Aquest divendres 30 de gener hem celebrat tots junts el dia escolar de la pau al gimnàs.
Aquest any hem treballat el RESPECTE a les classes d’educació emocional i tutoria i hem buscat paraules boniques relacionades amb la pau, no violència i respecte.
Cada classe n’ha triat 3, les hem escrit en uns braçalets de cartolina de diferents colors i després les hem enganxat a un braç.
La festa ha començat amb la lectura d’un manuscrit per a la Pau a càrrec d’uns alumnes de 6è, seguidament un o més representants de cada classe han pujat a l’escenari per llegir les seves paraules i donar el braç per poder enganxar-lo a un mural que deia “ AIXEQUEM LES MANS PER A LA PAU “.
Aquest any hem cantat la cançó “ LA PAU ÉS AQUÍ” per poder acomiadar-nos d’ella, després de molts anys de cantar-la i gaudir-ne, i hem presentat la cançó que ens acompanyarà els propers anys “ EL MÓN SERIA MOLT MILLOR”. Alguns alumnes de 6è ens han ensenyat els moviments des de l’escenari.

LES CANÇONS

MENJADOR

Al llarg del 1r trimestre, a l’hora de menjador hem estat molt enfeinats i ens
ho hem passat molt !!!
Mireu, mireu!

GRÀCIES AMPA!!

Hola a tothom!! Ja fa una setmana que hem tornat de les vacances de Nadal i al pati d’Educació Infantil hem pogut gaudir d’una nova caseta que ens heu regalat entre tots/es (AMPA) i que ens ha agradat molt i molt!!!
A més els reis també han portat pales, galledes i rasclinets nous pels patis de primària… estem molt contents/es!!!!!!!!!
IMG_20160112_111327934 (Small) IMG_20160112_111334827_HDR (Small) IMG_20160112_111347418_HDR (Small)

PASTORETS

Representació dels Pastorets pels alumnes de quart

PRIMERA PART

SEGONA PART

Publicat dins de GENERAL | 1 comentari

FESTIVAL DE NADAL

El dijous 17 i el divendres 18 de desembre, hem fet el nostre festival de Nadal. Tots els nens i nenes de l’escola han cantat al Nadal.

Imatges del festival

ELS VOLEU ESCOLTAR?