ALUMNES DE SISÈ BALLEN A L’ESCOLA

SEGON GRUP:PAULA G, ÈNIA, CARLA I JUAN ANTONIO

TERCER GRUP:IKER, SUKNOOR, EMILY I IRINA S

L’ESCOLA DESPEDEIX ALS ALUMNES DE SISÈ

Alumnes i mestres canten als alumnes de sisè que aquest curs deixen l’escola. Han acabat una etapa i d’aquí a uns mesos en començaran una altra.
MOLTA SORT

BALL D’EN ROC I EN CUC- ÚLTIM DIA DEL CURS 2017-2018

ENTREGA D’ORLES ALS ALUMNES DE SISÈ

MATRICULACIÓ

Resultat d'imatges de matricular nens
RECORDEU  que des del 12 de juny podeu venir a consultar, a l’escola,  la llista d’alumnes admesos i els que estan el llista d’espera.
Del 21 al 27 de juny es podrà fer la Matrícula!

FESTA DE L’ESCOLA!

Com és tradició, el primer cap de setmana de , celebrem la Resultat d'imatges de festa de l’Escola amb uns grans Balls.

El tema d’aquest any és el: Resultat d'imatges de musicalsEls petits han fet la seva actuació al ritme de la música de “Shrek”  Resultat d'imatges de srek.

Els nens i nenes de Cicle Inicial els hem vist ballar   Resultat d'imatges de Rei leon “El Rei León”,  els de Cicle Mitjà fent “Mary Poppins” Resultat d'imatges de mery poppins i els més grans de Cicle Superior dansant al ritme de  Resultat d'imatges de grease !!!!

Si voleu veure imatges cliqueu  aquí  i si voleu veure vídeos aquí, anireu al bloc de l’AMPA!

Publicat dins de CURS 17-18 | Deixa un comentari