SORTIDA DE CONVIVÈNCIA

Divendres 27 de març. Tots els alumnes i mestres de l’escola hem anat a les pistes d’atletisme de la ciutat per gaudir d’un matí esportiu. Hem fet grups on hi havia nens i nenes de p3 a 5è.
En dos circuits de 12 estacions de joc cada un, hem estat jugant durant més d’una hora. Els alumnes de sisè anaven explicant cada joc.
Amb l’ajuda del sol i d’una bona temperatura ha estat un matí genial.

Quan hem acabat hem fet entre tots un mural on hi podien llegir una frase que va dir l’actor de cine mut Charles Chaplin ” Charlot” : ” UN DIA SENSE RIURE, ÉS UN DIA PERDUT”.

Publicat dins de GENERAL | Envia un comentari

Apadrinament d’arbres

Dijous, 19 de març de 2015 celebrem la Festa de l’Arbre. A l’escola apadrinem i mimem els nostres estimats arbres.
Durant la festa llegim el nom del nostre arbre apadrinat i expliquem el que sabem i hem après sobre ell( cada curs en té un). Els delegats verds de cicle superior llegeixen un petit text per celebrar la diada: L’APADRINAMENT DELS ARBRES DE L’ESCOLA DE SANT ROC! Plantem el futur, omplim de verd el nostre pati! Som amics dels arbres!!!
Al llarg de la setmana cada classe ha anat estudiant i aprenen sobre el seu arbre.

Clica aquí: CANÇONS I POEMES D’ARBRES

Matinal al CNO

Els nens i nenes de 2n, un cop acabat el curs de natació,  han participat a la MATINAL que s’ha organitzat. Sant Roc i Malagrida han compartit un matí ple d’aigua i diversió.

No us perdeu les fotos, són molt xules!!!

MATINAL 2014-15

Publicat dins de GENERAL | Envia un comentari

PORTES OBERTES

PARES I MARES,

SI ELS VOSTRES FILLS I FILLES FARAN P3 EL CURS QUE VE I VOLEU VENIR A VEURE l’ESCOLA SANT ROC, US OBRIREM LES PORTES:

El DIMECRES dia 4 de MARÇ a les 16:45 h

VENIU A TREURE EL NAS I PORTEU ELS NENS I NENES PERQUÈ TAMBÉ LA VEGIN!

CARNAVAL 2015

Dimarts 17 de febrer, vam celebrar el Carnaval tots els alumnes i mestres de l’escola al gimnàs; però… tres dies abans el rei  CARNESTOLTES tres consignes ens va proposar:

1. Posa’t el cap ben decorat (barrets, gorros, agulles, clips, cintes, pintura…).
2. El Dijous Llarder vés d’excursió i passa-t’ho bé!
3. La bata o jersei del revés.
Que divertit!!!

El dia del Carnaval, el rei Carnestoltes va donar una volta  la benvinguda, acompanyat per alumnes de 6è. Després les presentadores van donar la consigna de la gran desfilada. Hem cantat la canço “A setze a setze…”. Cada curs ha desfilat amb la seva fantàstica disfressa. I, per acabar la festa, gran ball de música actual per a petits i grans!

Com que el temps no ens ho ha permès el rei Carnestoltes no hem cremat.

VÍDEO DEL CARNAVAL:

Publicat dins de curs 2014-2015, GENERAL | 5s comentaris

Cartell Carnestoltes infantil d’Olot

En Roc Fàbrega, exalumne de la nostra l’escola,  ha elaborat el cartell del Carnestoltes Infantil d’Olot 2015.
La comunitat educativa et volem donar la nostra sincera enhorabona;  Roc, ets tot un artista! Quina il·lustració tan xula!!!