VAGA GENERAL EN REBUIG A LA VIOLÈNCIA

A l’escola hem intentat sempre treballar amb els nostres alumnes que els conflictes SEMPRE es solucionen PACÍFICAMENT, i MAI no es solucionen AMB VIOLÈNCIA.

Davant el moment actual que ens està tocant viure AVUI dia 2 d’octubre a les 12h hem fet una aturada de les classes i hem aprofitat per parlar de la Pau i la no-violència dins l’aula.

Per ser coherents amb el principi de PAU, tot el Claustre hem acordat sumar-nos a la VAGA GENERAL que hi ha convocada a tots els sectors per demà dimarts dia 3 d’octubre.

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

HEM MODIFICAT EL LOGO DE L’ESCOLA SANT ROC!

Aquest curs hem estat de sort! La Sandra Bou, que és mare d’una alumna de l’escola i és dissenyadora gràfica, ens ha fet un restyling del logotip de l’escola. El resultat ens ha agradat moltíssim! Ara ja hi som tots: nens i nenes. Moltes gràcies Sandra! Mireu, mireuSTROC_ColorsRGBSTROC_EscalaGrisos

Publicat dins de GENERAL | 1 comentari

ENGEGUEM MÀQUINES

cientifico-tirando-de-una-palanca-71691
Comença el nou curs i comencem a engegar màquines!
Recordeu que:
             Dimecres 6  de setembre a les 12 farem PORTES OBERTES
             Dimarts 12 de setembre COMENCEN LES CLASSES

Reunions de PARES:
     – Infantil P4 i P5:              dijous 28 de setembre a les 19
     – Cicle Inicial 1r i 2n:         dimecres 20 de setembre a les 19h
     – Cicle Mitjà 3r i 4t :         dimecres 27 de setembre a les 19h
     – Cicle Superior 5è i 6è:    dijous 21 de setembre a les 19h

Publicat dins de CURS 17-18 | Deixa un comentari

JA ARRIBA L’ESTIU…

Després d’un curs molt intens, ja arriben les vacances i toca gaudir-les perquè us ho mereixeu!!

Però recordeu que:

Hi haurà una REUNIÓ de pares i mares de P3 el DILLUNS 4 DE  SETEMBRE a les 19h

El DIMECRES 6 DE SETEMBRE farem la JORNADA DE PORTES OBERTES a les 12h.

DIMARTS 12 DE SETEMBRE comencen classes de nou!

estiu

Publicat dins de curs 2016-2017, GENERAL | Deixa un comentari

ENTREGA D’ORLES I COMIAT

Un altre grup de nens i nenes han acabat la seva estada a l’escola. Els  hem fet entrega d’una orla on hi trobaran als seus companys i companyes i als mestres que han tingut en l’últim cicle. IMG_20170627_094404 (1)

ENTREGA D’ORLES

Tots els alumnes i els mestres de l’escola els hi hem cantat dues cançons

Els alumnes de sisè ens han preparat dos balls

EN ROC I EN CUC ENS DESITGEN BON ESTIU

L’HORA DELS  “ADÉUS”

Publicat dins de curs 2016-2017, GENERAL | 1 comentari

JORNADA INTENSIVA

Benvolguts pares i mares!

Us RECORDEM que el proper dilluns 19, dimarts 20 i dimecres 21 comença l’horari intensiu de 9 a 13h pels alumnes que no es queden a menjador i fins les 15h pels usuaris d’aquest servei (es poden començar a recollir a partir de les 14:45h per la porta gran).

Si voleu saber totes les activitats que faran els vostres fills/es aquests darrers dies d’escola podeu mirar el calendari de l’escola!

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari