Cantània 2015

Els alumnes de 5è aquest diumenge passat van participar al Cantània a la plaça de braus d’Olot. Tant ells com els espectadors van quedar molt contents de l’espectacle. Moltes felicitats als nois i noies i moltes felicitats a l’Àlex, el mestre de música. Aquí podeu veure tota la filmació.

Publicat dins de GENERAL | Envia un comentari

CANTÀNIA: “Al bell mig de la terra”

Felicitats a tots els que heu fet possible aquesta cantata!

Si voleu veure unes bones imatges només cal que cliqueu aquest link, el del bloc de música:

CANTÀNIA

ENIGMÀTICA

La setmana de l’enigmàtica ja la tenim aquí: de l’11 al 15 de maig. A partir de dilluns, i cada dia, podreu visualitzar l’enigma del dia i a l’endemà la solució corresponent tot clicant a la pàgina del bloc “ENIGMÀTICA” .

V JOCS FLORALS

Dijous 23 d’abril al gimnàs de l’escola hem celebrat els nostres jocs florals. I ja en fa 5 !!!

Podeu sentir les lectures que han fet els nostres alumnes. Cada any ens anem superant.

VI MOSTRA DE LLIBRE PREFERIT

Dijous 23 d’abril els nens i nenes de tota l’escola han muntat les seves parades amb els seus llibres preferits.
El sol i el bon temps ens han ajudat a tenir un matí fantàstic de lectura i de bones imatges.

Alumnes de Sant Roc al Robolot 2015

Durant els dies 18 i 19 d’abril es celebra a Olot el Robolot. En el marc de col·laboració de l’escola Sant Roc amb l’equip del Robolot alguns alumnes de cicle superior de l’escola participaran al taller – concurs de la placa imagina3dbot com una part més de l’extraescolar de SCRATCH que ofereix l’escola a través de l’AMPA. Els alumnes aprendran a programar un robot a partir de l’SCRATCH de tal manera que li donaran ordres que afectaran a diferents sensors de la placa i així el robot encendrà i apagarà leds segons la llum, s’aturarà on li diguin i respondrà a canvis tèrmics. Bona feina nois i noies!

robolot