EL MEU ESTIU

Els alumnes de cinquè amb material que han recollit durant l’estiu han fet un treball a classe, utilitzant altres materials per aconseguir un treball final fantàstic

ESTIU 2017

MÒBILS AMB LLANA

Amb llana, i ornamentació diversa els alumnes de cicle superior han creat uns mòbils molt bonics.

TALLER AMB CARTRONS

Els alumnes d 6è amb cartrons, plàstics i objectes de rebuig han creat monstres.

TALLER AMB L’ARTISTA OLOTÍ QUIM DOMENE

El dimarts 31 de gener l’artista olotí Quim Domene va fer un taller artístic als alumnes de cinquè.
Aquest taller està dins del projecte ” Art a l’Aula “. Els principals objectius d’aquest programa són: Observar, Aprendre, Crear. Està organitzat per Fundació la Caixa amb col•laboració amb FONSDART Galeria.
El treball s’ha fet en dues sessions. La primera l’artista ha explicat la seva obra i ha ensenyat als alumnes algunes de les tècniques que fa servir.
En la segona sessió els alumnes han fet la seva pròpia creació utilitzant les tècniques que han après de l’artista.
Ha estat un taller productiu, creatiu i interessant.

TALLER D’ESCULTURA AMB ROSA SERRA

Projecte ART A L’AULA amb l’escultora olotina Rosa Serra
Aquest és un projecte inèdit d’acostament de l’art a les escoles, tant pels objectius que pretén com pel seu format. La iniciativa del projecte ART A L’AULA sorgeix de FONSDART Galeria i està basat en portar la pràctica artística a les mateixes aules, a través de tres aspectes fonamentals de tot aprenentatge: observar, aprendre i crear.
Els alumnes copien l’obra que l’artista ha realitzat a l’aula.
I, a més, se’ls convida a posar-hi creativitat de part seva, sense cap més límit que la seva pròpia imaginació i sensibilitat.
Els treballs realitzats pels alumnes es publicaran en un catàleg que es distribuirà gratuïtament a totes les escoles participants i a diverses biblioteques de cada zona.
Totes les obres realitzades pels artistes formaran part d’una exposició que, de forma itinerant, visitarà les escoles que han pres part en el projecte.
Els alumnes de 5è han pogut fer les seves obres amb fang, seguint les instruccions donades per l’artista.