OCELLS DE PAPER

A partir d’unes plantilles d’ocells, papers de colors ben variats, unes branques caigudes dels arbres es poden fer coses ben boniques com les que han fet els alumnes de 5è

EL MEU ESTIU

Els alumnes de cinquè amb material que han recollit durant l’estiu han fet un treball a classe, utilitzant altres materials per aconseguir un treball final fantàstic

ESTIU 2017

MÒBILS AMB LLANA

Amb llana, i ornamentació diversa els alumnes de cicle superior han creat uns mòbils molt bonics.

TALLER AMB CARTRONS

Els alumnes d 6è amb cartrons, plàstics i objectes de rebuig han creat monstres.

TALLER AMB L’ARTISTA OLOTÍ QUIM DOMENE

El dimarts 31 de gener l’artista olotí Quim Domene va fer un taller artístic als alumnes de cinquè.
Aquest taller està dins del projecte ” Art a l’Aula “. Els principals objectius d’aquest programa són: Observar, Aprendre, Crear. Està organitzat per Fundació la Caixa amb col•laboració amb FONSDART Galeria.
El treball s’ha fet en dues sessions. La primera l’artista ha explicat la seva obra i ha ensenyat als alumnes algunes de les tècniques que fa servir.
En la segona sessió els alumnes han fet la seva pròpia creació utilitzant les tècniques que han après de l’artista.
Ha estat un taller productiu, creatiu i interessant.