Sortida de Fi de Curs de CI

Quin dia tan ple d’emocions!
Al matí, a Marineland, hem vist moltes aus exòtiques, lleons marins i dofins.
Ens hem refrescat a les piscines i ens hem tirat pels tobogans.
Hem dinat i jugat al parc.

A la tarda, hem anat a la platja i ens hem remullat els peus al mar. També hem jugat amb la sorra i hem ben berenat.

Una excursió rodona que segur que sempre recordarem! 🙂

Taller d’Educació Emocional a 2n

Els nens i les nenes de 2n han realitzat un taller anomenat I LA NOSTRA MÚSICA SONA AIXÍ!
Amb aquest taller hem treballat de forma participativa fent activitats de convivència i cohesió de grup entre tots els alumnes de la classe, Ens hem divertit molt i hem cantat una cançó molt original creada a partir de les nostres aportacions.

Els alumnes de 1r sortim al CARRER!

En  una activitat de l’àrea de medi  vam aprendre les normes viàries més importants per moure’ns per la ciutat.
Què millor que practicar-ho caminant pels carrers del nostre barri!
S’ho varen passar molt bé vestint-se i fent de policies.
Si cliqueu sobre la imatge veure les nostres fotos!

Setmana de Sant Jordi a 2n

La setmana de Sant Jordi vam estar treballant el conte d’El Petit Príncep a diferents àrees. L’Anna i la Margaret ens van llegir una adaptació del conte en veu alta, vam fer el resum del llibre en castellà, vam aprendre què són els baobabs en anglès, vam resoldre tot d’enigmes del planeta matemàtic i vam fer un sabó de roses molt especial.
Mireu que bé que ens ho vam passar i quin piló de cosetes noves vam aprendre!!!