TREBALLEM LA NOTÍCIA !!!

VENDA DE NADALES

Els nenes i nenes de cicle superior de l’escola Sant Roc d’Olot recullen diners per anar de colònies de fi de curs.
Han muntat una parada de nadales a l’hora d’entrar i sortir de l’escola. La venda de nadales és del 30 de novembre a l’1 de desembre i el preu de cada nadala és de 5€.
Avui al matí ja han venut 30 nadales i en total han fet 150€.

RECOLLIDA D’ALIMENTS A L’ESCOLA SANT ROC

La nostra escola participa a la recollida d’aliments i altres productes com sabons i bolquers.
Creu Roja, Càrites i altres organitzen aquesta gran recollida per ajudar la gent més pobra.
Des del 27 de novembre fins a l’1 de desembre, nens, nenes, pares, avis, mestres… poden col·laborar en aquesta proposta.

LA PISTA I L’HORT DE L’ESCOLA ESTAN GLAÇATS

Avui 30 de novembre fa molt fred. Hem mirat el termòmetre i marcava –- 4º C. A l’escola Sant Roc d’Olot la pista i l’hort estan glaçats.
Hi ha perill de relliscades i de fer-nos mal. Per això no podrem fer files a la pista.