ELS MAMÍFERS

Avui els alumnes de segon hem gaudit d’una sortida fantàstica pels voltants de l’escola. Els naturalistes en han fet activitats per descobrir els mamífers de la Garrotxa i alguna de les seves característiques… hem après molt i ens ho hem passat molt bé!

El flautista de Hamelín

Hoy los niños y las niñas de 1ºC nos han representado el cuento del Flautista de Hamelín. Nos hemos divertido muchísimo viéndolos actuar, lo han hecho GENIAL!

Tambíen hemos pasado un buen rato inventando y cantado los raps que hemos creado de todos los cuentos. Somos unos artistas de primera!

PROJECTE DEL BARRI

Aquest trimestre estem fent el projecte del barri de Sant Roc i hem après un munt de coses: les senyals de trànsit, la faràndula del barri, els serveis i/o comerços que hi ha… Ens ho hem passat molt bé investigant, fent entrevistes, estudiant en equip… Ara ja som uns experts i mireu quina maqueta hem fet per demostrar-ho!! Cliqueu a la foto i veureu quantes activitats hem fet!