Benvinguts al curs 2018-19!

HOLA DE NOU! Benvinguts!

Esperem que tingueu les piles ben carregades per iniciar aquest curs.
La biblioteca us espera. Contes, llibres, activitats,…. i un munt de sorpreses  estan a punt per a vosaltres. Gaudiu-ne!

FADA DE LA LECTURA  de Maria Rosa Serdio

Ja fa un temps

que, en esta escola,
està present
vola que vola.
Vigila prestatges,
compta els llibres,
mira qui camina
entre cadires.
Es queda quieta
mentre tu entres,
llegeix en el teu llibre
sense que ho sàpigues.
Camina lleugera
i no té pressa.
Somia amb tu,
balla rient …
Inventa contes,
canta ¡i rapeja!
Busca el silenci
a la Biblioteca.
Ella és la reina
de la teva cultura.
Ella és la Fada
de la lectura.

Estiu = Molt temps per LLEGIR!!!

Arriba l’estiu i les vacances de l’escola. Ara sí que tindrem temps tots plegats per llegir un bon piló de llibres i contes. Us deixem algunes recomanacions. Si en teniu alguna podeu escriure’ns un comentari i estarem molt contents!

Biblioteca Marta Mata

Biblioteca Escola Cossetània

SABEU QUIN ÉS EL NOU REPTE??

Felicitats perquè entre tots i totes hem aconseguit arribar a l’alçada d’en Roc i ara sabeu què? Tenim un nou repte… Hem d’arribar a l’alçada d’algú que coneixeu molt bé! Us donarem alguna pista: ens obra la porta cada dia, ens ve a buscar la llista del menjador, ens arregla petites coses de l’escola… SABEU QUI ÉS????

Arribem a l’alçada d’en Roc!

En el marc del projecte Excuses per Llegir, us animem entre tots a arribar a l’alçada d’en Roc. Cada llibre que llegiu, en medirem el llom i, omplint una petita fitxa, els centímetres s’aniran sumant per, entre tota l’escola, arribar a l’alçada d’en Roc abans del mes de març. Us engresquem a participar-hi llegint un piló de llibres!

El conte a la vora d’en Tirafoc de novembre

La Carme ens va explicar dos contes molt divertits. Unes 70 persones, entre petits i grans, van poder gaudir d’una estona molt divertida.

Thank you Carme!

(Cliqueu per veure les fotos del conte!)

Comencem!!!

Comencem un nou curs regalant-vos un poema de la LOLA CASAS.
Esperem que us agradi tant com a nosaltres!!!

AVUI TORNARÉ A L’ESCOLA!estimar llibres
VULL ARRIBAR LA PRIMERA!
HE FICAT LLIBRES I AGENDA
DINS DE LA MEVA CARTERA.
UNA CARTERA MOLT NOVA
ON HI HA DIBUIXAT UN MUSSOL
QUE MIRA COM SURT LA LLUNA
I COM S’AMAGA EL BON SOL.
AVUI TORNARÉ A L’ESCOLA!
HE DE SER BEN MATINERA!
NO VAL BADAR NI MICA
SI VULL ARRIBAR LA PRIMERA!

Lola Casas

El Zoo d’en Pitus a la Biblioteca!

Les activitats entorn del llibre El Zoo d’en Pitus van ser tot un èxit. Durant uns dies, la Biblioteca es va omplir de poesies i rodolins, dibuixos i animalets molt originals creats pels nens i nenes de l’Escola.

Gràcies a tots i totes per la vostra participació! Mireu quina Biblioteca tan bonica que tenim!!! (cliqueu sobre la foto)

DSC03870 (Small)