Estiu = Molt temps per LLEGIR!!!

Arriba l’estiu i les vacances de l’escola. Ara sí que tindrem temps tots plegats per llegir un bon piló de llibres i contes. Us deixem algunes recomanacions. Si en teniu alguna podeu escriure’ns un comentari i estarem molt contents!

Biblioteca Marta Mata

Biblioteca Escola Cossetània

SABEU QUIN ÉS EL NOU REPTE??

Felicitats perquè entre tots i totes hem aconseguit arribar a l’alçada d’en Roc i ara sabeu què? Tenim un nou repte… Hem d’arribar a l’alçada d’algú que coneixeu molt bé! Us donarem alguna pista: ens obra la porta cada dia, ens ve a buscar la llista del menjador, ens arregla petites coses de l’escola… SABEU QUI ÉS????

Arribem a l’alçada d’en Roc!

En el marc del projecte Excuses per Llegir, us animem entre tots a arribar a l’alçada d’en Roc. Cada llibre que llegiu, en medirem el llom i, omplint una petita fitxa, els centímetres s’aniran sumant per, entre tota l’escola, arribar a l’alçada d’en Roc abans del mes de març. Us engresquem a participar-hi llegint un piló de llibres!

El conte a la vora d’en Tirafoc de novembre

La Carme ens va explicar dos contes molt divertits. Unes 70 persones, entre petits i grans, van poder gaudir d’una estona molt divertida.

Thank you Carme!

(Cliqueu per veure les fotos del conte!)

Comencem!!!

Comencem un nou curs regalant-vos un poema de la LOLA CASAS.
Esperem que us agradi tant com a nosaltres!!!

AVUI TORNARÉ A L’ESCOLA!estimar llibres
VULL ARRIBAR LA PRIMERA!
HE FICAT LLIBRES I AGENDA
DINS DE LA MEVA CARTERA.
UNA CARTERA MOLT NOVA
ON HI HA DIBUIXAT UN MUSSOL
QUE MIRA COM SURT LA LLUNA
I COM S’AMAGA EL BON SOL.
AVUI TORNARÉ A L’ESCOLA!
HE DE SER BEN MATINERA!
NO VAL BADAR NI MICA
SI VULL ARRIBAR LA PRIMERA!

Lola Casas

El Zoo d’en Pitus a la Biblioteca!

Les activitats entorn del llibre El Zoo d’en Pitus van ser tot un èxit. Durant uns dies, la Biblioteca es va omplir de poesies i rodolins, dibuixos i animalets molt originals creats pels nens i nenes de l’Escola.

Gràcies a tots i totes per la vostra participació! Mireu quina Biblioteca tan bonica que tenim!!! (cliqueu sobre la foto)

DSC03870 (Small)

El zoo d’en Pitus

BENVINGUTS i BENVINGUDES A LA CELEBRACIÓ DELS 50 ANYS D’ EL ZOO D’EN PITUS!!!
Recordeu que des d’avui, 18 d’abril i fins el 28 d’abril podeu venir a la nostra Biblioteca i participar a totes les activitats que us hem proposat.
Hi ha nens i nenes que ja s’han animat i ens han portat els primers treballs! Mireu, mireu!

llibreportada