Celebrating HALLOWEEN

HALLOWEEN PHOTOSResultado de imagen de halloweenWe celebrate Halloween throught crafts, songs, storybooks, costumes, poems… and tricks!!!
Go Away Big Green Monster SONG

AUTHORS AND BOOKS

Publicat dins de 0. General, 1. Educació Infantil, 2. Cicle Inicial, 3. Cicle Mitjà, 4. Cicle Superior | Deixa un comentari

HELLO AGAIN! Back to school!

Resultado de imagen de WELCOME BACK TO SCHOOL
WELCOMEBACK TO SCHOOL

CLASSROOM RULES

BACK TO SCHOOL SONG

SCHOOL SUPPLIES SONG

I GO TO SCHOOL SONG

THE RULES OF THE CLASSROOM SONG

Story: “DAVID GOES TO SCHOOL”

Goodbye Song P5

Bye Bye Song P5:

Publicat dins de 0. General, 1. Educació Infantil | Deixa un comentari

HAPPY SUMMER!

Imagen relacionada

English Day 2018

Els alumnes de 6è, dijous dia 24 de maig, vam fer la sortida de l’ENGLISH DAY.
Es tracta d’una activitat de dinamització de la llengua anglesa en la qual participen alumnes de sisè de primària, de diferents escoles de la nostra comarca.
Al matí, vam realitzar diferents tallers en anglès al Pavelló Firal. Per dur a terme els tallers, es van fer grups formats per nens i nenes de les diferents escoles; vam jugar, aprendre i intercanviar coneixements en aquesta llengua.
Al migdia vam dinar al Parc Nou i, a la tarda, alumnes voluntaris de diferents escoles vam representar una obra de teatre anomenada “English People in England”.
CLICA AQUÍ PER VEURE LES FOTOS:
English Day 2018 Sant Roc School

Obra de teatre (alumnes de l’escola Sant Roc minut 7 i 35 segons):

Publicat dins de 0. General, 4. Cicle Superior | Deixa un comentari

Treasure Island

Els alumnes de 5è i 6è vam anar al Teatre Municipal a veure una obra en anglès: “TREASURE ISLAND” de la companyia IPA Productions. Els actors eren d’Escòcia i Anglaterra. Va ser molt divertit!!!
Resultado de imagen de treasure island IPA productions

Publicat dins de 0. General, 4. Cicle Superior | Deixa un comentari

The Legend of Saint George and the Dragon

THE LITTLE PRINCE

Resultado de imagen de THE LITTLE PRINCE SUMMARY FOR TODDLERS

Resultado de imagen de the little prince statue  THE LITTLE PRINCE is a poetic, with watercolour illustrations byt the author, in which a pilot stranded in the desert meets a young prince fallen to Earth from a tiny asteroid.

STORY

SONGS

ABOUT THE BOOK
Resultado de imagen de THE LITTLE PRINCE SUMMARY FOR TODDLERS

Publicat dins de 0. General, 3. Cicle Mitjà, 4. Cicle Superior | Deixa un comentari

Jack and the Beanstalk

Els nens i nenes de 2n van realitzar l’obra de teatre en anglès Jack and the Beanstalk. Els petitons de P3 i P4 i els nens de 4t van venir a veure l’obra i els va agradar molt i molt. Van actuar tan i tan bé que, fins i tot, van tenir un DIPLOMA!!!