Benvinguts!

Aquest passat dijous, a cicle mitjà, van començar dos alumnes nous, en Sami i la Ranya. En Sami va a 3rB i la Ranya a 4tA.

Benvinguts a la nostra escola!

PLANTES DE L’ENTORN

El dijous 3 de maig els alumnes de tercer vam fer una sortida pel voltant de l’escola, per tal de descobrir les plantes que trobem en el nostre entorn. Vam aprendre força noms de plantes i la seva utilitat.

Alguns noms ens van fer molta gràcia com: Melic de Venus, l’herba berruguera, el margall, l’ortiga morta… Va ser molt interessant!!!! FOTOS

PLA LECTOR

El dimarts 17 d’abril als de tercer ens ha visitat la Roser Matas dins del Pla Lector. Ens ha ensenyat com a través d’una llei física un nen aconsegueix treure la seva bufanda de sota un elefant.

Hem estat molt atents i hem après moltes coses noves. A més ens ha agradat conèixer en persona l’autora d’aquests contes (estaven escrits en rodolins!! Com els que estem fent al taller d’escriptura) i les seves il·lustracions. FOTOS

Resultat d'imatges de roser matas

PLA LECTOR

El 19 i el 20 de març la Laura Dilmé ha vingut a llegir-nos una història “La princesa mal geni i el gripau” a les classes de tercer. Ha sigut una història molt graciosa i encara ens ha fet més gràcia quan la Laura escenificava el que feia la princesa del relat… Tirant les joguines per terra i fent una “rabieta”!!!!!(Això no ho hem de fer mai nosaltres!!!)Voleu veure les IMATGES????

EDUCACIÓ EMOCIONAL

Avui a tercer ens han visitat dos personatges molt coneguts: la COHE i la INCLU. Ens han explicat que tots i totes ens necessitem, som importants, som diferents i junts i juntes podem fer moltes coses. MIREU QUÈ HEM FET!!