ALUMNES DE 5è DE L’ESCOLA LA VINYALA PRACTICANT IOGA A L’ESCOLA SANT JOSEP

El passat dimarts dia 12 de novembre, els alumnes de l’escola La Vinyala van venir a la nostra escola a practicar ioga. El fet és, que alguns alumnes d’aquest centre veí han col·laborat durant els darrers tres cursos amb nosaltres en la recerca que estem elaborant sobre els efectes de practicar ioga a l’escola: Han participat de gust i amb interès responent tots els qüestionaris, tal i com ho han estat fent els nostres alumnes. La seva principal curiositat era saber què és això del ioga Iyengar i en què consisteix aquesta disciplina que practiquem al nostre centre. Per això, varem convidar-los a venir a provar una sessió al nostre gimnàs. En acabar la classe van sortir contents, satisfets i relaxats i també amb fam: es van quedar a esmorzar amb nosaltres als patis abans de tornar al seu centre. Hem penjat les fotografies que vam prendre durant la sessió de ioga; les podeu veure tot seguit.

ELS ALUMNES DE 5è DE L’ESCOLA LA VINYALA VENEN A PRACTICAR IOGA IYENGAR A LA NOSTRA ESCOLA.