Esmorzem fruita a P5

0

Com cada curs, volem promocionar el consum de fruita a l’escola a l’hora del pati, per això aquesta setmana, durant tres dies (dimecres, dijous i divendres) els alumnes de P5 hem menjat raïm, pomes, peres i mandarines!!!
Estaven boníssimes i molt dolces!!!

A 3r fem de cuiners

0

Els alumnes de 3r hem treballat la recepta. Després hem fet de cuiners a casa i hem explicat l’experiència als nostres companys. Hem fet uns plats boníssims i, fins i tot, els hem tastat.

Arribada del Tió a P5

0

El passat dilluns els alumnes de la classe de les estrelles de mar i els taurons van rebre una visita sorpresa!!! Vam començar a escoltar sorollets i vam percebre olors una miqueta estranyes. Vam sortir al pati a investigar i ens vam trobar amb el tió ben amagadet en un raconet.

Aquí us deixem un recull de fotos que esperem us agradin.

Darrer dia de piscina 3r

0

Els nens i nenes de tercer han gaudit molt de la seva darrera sessió de piscina. Han fet diferents jocs i mireu que bé s’ho han passat!!

HALLOWEEN 2018

0

Els alumnes de 6è fem “bookmarks” amb motius de Halloween. Ens encanten!!

Sortida al bosc El Cabirol. P5

0

El passat 8 de novembre els nens i nenes de la classe de les estrelles de mar i dels taurons vam anar al bosc d´El Cabirol on vam gaudir de diferents activitats relacionades amb els 5 sentits i envoltats d´un entorn de tardor.
Aqui us deixem un recull de fotos que esperem us agradin.

XERRADA ALIMENTACIÓ SALUDABLE A CASA “VET AQUÍ UN ÀPAT”

0

Aquest curs dintre de les actuacions de promoció dels hàbits saludables a l’escola, i concretament relacionat amb el projecte de consum de fruita i hortalisses engegat per la Generalitat, us convidem a una xerrada per a les famílies i docents impartida per una nutricionista-dietista.

Es tractaran temàtiques d’alimentació saludable durant una hora aproximadament.

Mitjançant històries basades en l’experiència diària s’obriran debats útils per a desenvolupar estratègies per introduir en els àpats diaris aliments que són freqüentment rebutjats pels nens i nenes.

Gràcies a aquests contes curts, les famílies aprendran noves estratègies per inculcar bons hàbits alimentaris als més joves de la casa.

A més, l’última part de la  sessió es realitzarà un show-cooking, és a dir, una demostració de cóm preparar una recepta que podran tastar insitu.

La xerrada està programada el dimarts 27 de novembre del 2018 a les 16:15h.

A fi de preveure la afluència, l’espai adient per realitzar la xerrada, i el servei d’acollida pels infants des de P3 a 2n serà imprescindible apuntar-se mitjançant el següent formulari o a consergeria de l’escola.

La data màxima per realitzar la inscripció és el dijous 22 de novembre.

Us convidem i animem a que vingueu a la xerrada i agraïm la vostra atenció.

PRESENTACIÓ CANDIDATURES CONSELL ESCOLAR 2018 PARES I MARES

Benvolgudes famílies,

Les candidatures presentades i aprovades per les eleccions al Consell Escolar 2018 del sector pares i mares són les següents:

Us recordem que les eleccions se celebraran el dimecres 28 de novembre en aquests horaris:

• 9:00 – 9:30h
  • 12:00 – 13:00h
  • 16:00 – 18:00h

Des de la Direcció del centre i com a President del Consell Escolar, els convido a participar en aquestes eleccions donant, amb el seu vot, suport als candidats.

Recordeu que només podreu votar a dues candidatures.

BERENAR DE TARDOR I CASTANYADA, P5-1R-2N

0

Aquest curs sí sembla que som a la tardor! Quin fred!
Com cada any, hem preparat un bon berenar de tardor, amb macedònia, coca i panellets i ens hem reunit al pati per menjar-lo tots plegats.
L’endemà, el dia de La Castanyada, vam rebre la visita de tres castanyeres molt simpàtiques que ens van obsequiar amb castanyes després de quedar bocabadades en veure les nostres danses. La pluja no va permetre que els familiars ens poguéssiu acompanyar, però aquí teniu un munt de fotografies de tot plegat. Gaudiu-les!

P5:
P5A:

P5B:

FESTA DE LA CASTANYADA

PRIMER:

FESTA DE LA CASTANYADA:

SEGON:
2NA:

2NB:

FESTA DE LA CASTANYADA:
2NA

2NB

3r BIBLIOTECA LES VOLTES

0

Avui, dimecres 7 de novembre, els alumnes de 3r hem anat a visitar la biblioteca Les Voltes. Ens han ensenyat les normes i el funcionament per fer-ne ús. Ara ja sabem com i quan anar. Els llibres ens esperen amb els braços oberts!