Activitat a P5 El Mamut no ens fa por

0

El passat dimarts els alumnes de P5 vam anar a visitar al Mamut Venux. Vam realitzar diferents activitats entorn a la temàtica del Mamut amb l´objectiu d´afavorir la presa de contacte del nen amb la figura del Mamut per tal d’evitar o eliminar les possibles pors que aquesta figura genera entre els més petits i apropar els alumnes a grups i manifestacions culturals locals.
Un cop finalitzada l´activitat vam anar a un parc proper a dinar i vam tenir temps per poder jugar.
Us deixem un petit recull de fotos.

P5A

P5B

CONCERT DE NADAL 2018

0

Ja podeu gaudir de les actuacions del Concert de Nadal 2018.

P3 I P4 SORTIDA AL PARC DE LA TORREBLANCA

0

Els nens i nenes de P3 i P4 vam anar d’excursió al Parc de la Torreblanca per conèixer els elements de la tardor! Ens ho vam passar molt bé!

CONCERT DE NADAL 2018 (4t-6è)

EMISSIÓ EN DIRECTE CONCERT DE NADAL P3-3R

0

Podreu gaudir del concert des del següent enllaç:

Esmorzem fruita a P5

0

Com cada curs, volem promocionar el consum de fruita a l’escola a l’hora del pati, per això aquesta setmana, durant tres dies (dimecres, dijous i divendres) els alumnes de P5 hem menjat raïm, pomes, peres i mandarines!!!
Estaven boníssimes i molt dolces!!!

A 3r fem de cuiners

0

Els alumnes de 3r hem treballat la recepta. Després hem fet de cuiners a casa i hem explicat l’experiència als nostres companys. Hem fet uns plats boníssims i, fins i tot, els hem tastat.

Arribada del Tió a P5

0

El passat dilluns els alumnes de la classe de les estrelles de mar i els taurons van rebre una visita sorpresa!!! Vam començar a escoltar sorollets i vam percebre olors una miqueta estranyes. Vam sortir al pati a investigar i ens vam trobar amb el tió ben amagadet en un raconet.

Aquí us deixem un recull de fotos que esperem us agradin.

Darrer dia de piscina 3r

0

Els nens i nenes de tercer han gaudit molt de la seva darrera sessió de piscina. Han fet diferents jocs i mireu que bé s’ho han passat!!

HALLOWEEN 2018

0

Els alumnes de 6è fem “bookmarks” amb motius de Halloween. Ens encanten!!