PREINSCRIPCIONS 21-22

UN DIA A P3 A L’ESCOLA

LIPDUB ESCOLA SANT JOSEP

“CONEIX L’ESCOLA”

Informació i documentació pròpia del centre

Projectes del centre

4t anem d’excursió al Poble espanyol

0

El dia 18 de febrer vam anar al Poble espanyol i vam gaudir molt. Vam fer un penjoll amb la tècnica d’esmalt al foc i després vam fer tot un recorregut pel recinte visitant i coneixent els diferents monuments i cultures d’Espanya.

Tongue twister

0

L’alumnat de 6è hem gravat embarbussaments en anglès amb l’app “Chatter kids” i hem creat una padlet amb tots els videos. Enjoy it!!

Fet amb Padlet

DANSES CARNAVAL 2021

0

Ja podeu gaudir dels balls de la festa de Carnaval d’aquest curs. Ens ho hem passat genial!

ORDRES CARNESTOLTES 2021

BENVINGUDA CARNESTOLTES 2021

0

Podeu veure l’arribada del Carnestoltes a l’escola i la primera ordre pel dilluns:

ELS POEMES DE NADAL DE CICLE INICIAL

0

Amb aquests poemes de Nadal, els nens i les nenes de cicle inicial, LLEONS I LLEONES, FLAMENCS, DINOSAURES, SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES, FANTASIA I L’ESPAI, us volem desitjar…
                 MOLT BONES FESTES!
P5A:

P5B:

1rA:

1rB:

2nA:

2nB:

NADALES 2020

0

Ja podeu gaudir de les Nadales de l’escola d’aquest curs:

DECORACIÓ NADAL 2020

0

Ja ha arribat el Nadal a l’escola! Gràcies famílies per la vostra col·laboració, us hem trobat a faltar!

Bones festes!!!

Circuits elèctrics 6è

0

Aquest curs l’alumnat de 6è ens hem convertit ens uns experts en electricitat i magnetisme. Fins i tot podríem muntar una exposició, però aquest any no hem pogut, i us ho volem ensenyar a tots vosaltres!!!! A continuació podreu veure les nostres maquetes amb diferents tipus de circuits amb llums i motor.