LA CLASSE DELS DINOSAURES ANEM A L’HORT

0

Els nens i nenes de P3B hem anat a l’hort de l’escola. Amb l’ajuda de la Luci hem plantat pèsols i julivert! Ara haurem de tenir molta cura de regar-ho quan faci falta.

ELS NENS/ES DE P3B FEM UN BOSC DE DINOSAURES!

0

Ja hem començat a treballar el nom de la nostra classe. Tenim molts dubtes i preguntes per resoldre…Avui hem estat aprenent on vivien els dinosaures quan van existir. Després de veure llibres i vídeos, parlar i pensar idees, hem decidit fer un BOSC DE DINOSAURES per la nostra classe. Hem treballat molt i el millor de tot és que hem après que si treballem en equip, tots junts, el resultat és fantàstic!

4a Caminada Solidària 2019

0

Des de l’AMPA i la mateixa Escola es promou la participació en la Caminada solidària en suport a la investigació contra el càncer infantil.

Diumenge 17 de febrer, punt de trobada Parc Del Mamut Venux a les 8 del matí, a las 9 comença la caminada.

Donatiu de 5€ amb dorsal, si no podeu fer-la es pot fer el donatiu de 5€ amb el dorsal 0.

Tota la recaptació anirà íntegrament a Sant Joan de Déu per la investigació del càncer infantil.

Tots els interessats podeu apuntar-vos o fer el donatiu a consergeria de l’escola.

Animeu-vos i participeu!

Visita ajuntament 4t

0

Ahir vam anar de visita a l’ajuntament del nostre poble. Ens van explicar moltes coses de la història del poble i vam conèixer la nostra alcaldessa.
Li vam poder fer algunes preguntes.
Vam aprendre com funciona l’ajuntament i ens va agradar molt fer la visita.

Experiments cos humà

0

A 4t hem fet uns experiments per entendre millor com funciona el nostre cos, concretament l’aparell digestiu i l’aparell respiratori.
Mireu què bé ens ho hem passat!!

Aparell digestiu

Aparell respiratori

Aparell excretor

P3 PINTEM AMB ELS COLORS DE L’HIVERN

0

Ela bombers i els dinosaures hem estat experimentat amb la pintura i la música. Què sentim quan escoltem música? I si intentem plasmar amb pintura totes aquestes sensacions? Hem estat escoltant Vivaldi i aquestes han estat les nostres creacions.

NADAL A P3 I P4

0

Aquí teniu un recull de fotos de les coses que hem fet a Infantil per Nadal!

P3 Arribada del tió.

P3 Caguem el tió.

NADAL P4

Els reis ens han portat moles coses a l’escola! (P3 i P4)

Juguem amb els regals que ens han portat els Reis! (P3 i P4)

FESTA DE COLOR VERMELL A P3

0

Ha vingut a la classe dels Bombers i dels Dinosaures la Bruixa Coloraina! Ens ha fet màgia amb el color vermell! Mireu que bé ens ho vam passar a la festa!

Activitat a P5 El Mamut no ens fa por

0

El passat dimarts els alumnes de P5 vam anar a visitar al Mamut Venux. Vam realitzar diferents activitats entorn a la temàtica del Mamut amb l´objectiu d´afavorir la presa de contacte del nen amb la figura del Mamut per tal d’evitar o eliminar les possibles pors que aquesta figura genera entre els més petits i apropar els alumnes a grups i manifestacions culturals locals.
Un cop finalitzada l´activitat vam anar a un parc proper a dinar i vam tenir temps per poder jugar.
Us deixem un petit recull de fotos.

P5A

P5B

CONCERT DE NADAL 2018

0

Ja podeu gaudir de les actuacions del Concert de Nadal 2018.