Circuits elèctrics 6è

0

Aquest curs l’alumnat de 6è ens hem convertit ens uns experts en electricitat i magnetisme. Fins i tot podríem muntar una exposició, però aquest any no hem pogut, i us ho volem ensenyar a tots vosaltres!!!! A continuació podreu veure les nostres maquetes amb diferents tipus de circuits amb llums i motor.

1r-SORTIDA AL PARC DEL PI GROS

0

Per fi hem pogut anar d’excursió! Ja en teniem moltes ganes!
La classe dels DINOSAURES i la classe dels SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES hem passat un dia fantàstic al Parc del Pi Gros.
Hem superat tots els reptes que ens havíem proposat:
1- Trobar el Freixe de les tres branques
2- Trobar el Roure Forcat (bé, aquest no l’hem trobat però hem vist molts roures!)
3- Trobar el Pi Gros que dona nom al parc
4- Observar amb prismàtics
5- Escoltar el cant dels ocells
També hem fet altres descobriments: les alzines i els aglans, tipus diferents de fulles, la riera i els capgrossos, un esquirol, bolets, caixes pels ratpenats, caixes niu, insectes amagats, rastres de senglars, troncs per insectes, plantes aromàtiques…
També hem tingut temps per jugar! Ens ho hem passat molt i molt bé!
Volem donar les gràcies al Mario, el vigilant del parc, que ens ha explicat un munt de coses molt interessants. Gràcies Mario!
Mireu, mireu les fotografies!

1rA:

1rB:

Danses Castanyada 2020

0

Ja podeu gaudir de les danses de la Castanyada 2020 de l’alumnat des de P3 a 2n.

La llegenda del pla de les Bruixes

0

L’alumnat de 2nA ens explica aquesta llegenda:

DOSSIER FAMÍLIES CURS 2020-21

L’ARBRE DE LA TARDOR

0

Els óssos i les ósses estem fent el nostre racó de la tardor!
I que millor que fer i pintar l’ arbre i les fulles amb les nostres mans.
Aquí podeu veure lo maco que ens ha quedat!

Juguem amb rodets

0

Els óssos i les ósses hem trobat una proposta molt divertida a l’aula. Uns rodets i uns fils!
I hem deixat anar la nostra imaginació! Enfilant, fent collars, construccions…ha estat genial!

El Bli ens visita a la classe de p3

0

Avui hem conegut al Bli, el ratolí que viu a la biblioteca de la nostra escola. Com ara no podem anar-hi, cada setmana vindrà ell a compartir una de les tantes histories que coneix.
Ens a agradat molt la seva visita! Ja estem esperant que arribi el dimarts!

ADAPTACIÓ P3

Hola famílies!
Portem una setmana d’escola i ens ho estem passant molt bé!
Aquí us deixem unes fotos on podeu veure, tot el que estem fent!
Mireu que contents/es estem!

INICI CURS ESCOLAR 2020-21

Benvolgudes famílies

Us donem la benvinguda al nou curs escolar 2020-21 i us facilitem el Pla d’Organització del Centre per aquest curs.

CIRCULAR PRIMER DIA CURS 2020-21

Us recordem els horaris d’entrada i sortida dels diferents grups:

Es demanarà a les famílies:

• que respectin el màxim possible l’horari assignat (puntualitat).

• que respectin la distància social a l’espera de l’obertura dels accessos (els carrers de totes les entrades estan senyalitzats).

• un únic acompanyant per alumne/a.

• tothom ha d’anar protegit amb mascareta (acompanyant i alumne/a).

• Els pares/mares NO poden accedir al recinte escolar (pati tampoc). Si ho necessiten, demanaran cita prèvia per ser atesos.

• Les tutores, de cada grup estable, rebran a la porta, posaran gel hidroalcohòlic i acompanyaran al seu alumnat fins l’aula. Els alumnes es col·locaran en fileres.

• Tot l’alumnat entrarà i sortirà del centre amb mascareta i la portarà posada a tot el recinte escolar de 1r fins a 6è. Molt recomanable també a Infantil.

• Els alumnes, en entrar al centre, es desinfectaran les sabates a les catifes que hi hauran a cada accés.

• Tothom s’haurà de posar gel hidroalcohòlic a les mans en accedir i sortir del centre.

• Es prendrà la temperatura, com a mesura addicional, al matí a l’arribada a l’escola a tot l’alumnat i a la tarda es farà aleatòriament. Es considera febre una temperatura superior a 37’5º.

• Les famílies que tinguin dos o més fills/es al centre i que tinguin assignat horari diferent, hauran d’entrar i sortir per l’accés indicat. En el cas de germans que coincideixin en l’hora d’entrada, podran entrar els germans junts per l’accés del més petit.

• La sortida la farà tothom pel seu accés. Els alumnes de P3 a 2n estaran acompanyats fins la seva recollida.

• Recordem que els alumnes de 3r fins a 6è poden marxar sols del centre.

IMPORTANT:

• Els germans que accedeixin junts per logística familiar i els alumnes que arribin tard hauran d’esperar a l’espai d’acollida assignat a l’accés  per ser acompanyats a la seva aula.

• Les famílies, en cas d’arribar més tard del tancament d’accessos, hauran d’adreçar-se a la porta principal de l’escola i trucar al timbre.

EXTRAESCOLARS:

• Començaran a l’octubre i en els propers dies es concretarà l’oferta a realitzar.
    • Horaris extraescolars esportives: de 16h a 17:30
    • Horaris extraescolars no esportives: de 16h a 17h.

MENJADOR I ACOLLIDA:

• S’ofereix seguint les mesures de prevenció i els protocols d’higiene establerts.

Més informació menjador