ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2021

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que enguany es renoven parcialment els membres dels consells escolars (membres escollits al 2016) dels centres educatius.

Per aquest motiu, convoquem eleccions per a la renovació al sector dels pares, mares i tutors/es de l’alumnat del nostre consell.

D’aquest sector s’han d’escollir 3  nous representants. (És important presentar més de 3 candidatures a fi de tenir representants de reserva en cas de possible baixa d’algun membre)

Si esteu interessats/des a presentar-vos com a candidat/da del nou consell, haureu d’omplir el document que us adjuntem i fer-lo arribar a la direcció.

Fins al 12 de novembre podeu formalitzar la vostra candidatura.

Us animem a participar en aquestes eleccions, ja sigui com a candidat/a o votant.

El cens electoral s’exposarà al panell d’informació de la porta principal de l’escola. És important consultar el cens per si hi ha alguna incidència i poder exercir el vostre dret a vot el dia de les eleccions.

L’horari per consultar-ho és el següent:

• 9:20 – 12:20h
  • 12:50 – 13:30h
  • 14:50 – 15:50h
  • 16:20 – 17h

Tenim fins el dia 8 de novembre per presentar reclamacions al cens electoral.

CALENDARI PROCÉS ELECTORAL

3/11/21 Convocatòria i publicació del cens electoral
Fins el 8/11 Reclamacions dels cens electoral
9/11/21 Publicació dels cens electoral definitiu
10/11/21 Sorteig mesa electoral
11/11/21 Constitució mesa electoral
12/11/21 Fi de presentació de candidatures
15/11/21 Publicació candidatures
25/11/21 ELECCIONS
26/11/21 Publicació dels resultats.

EL NOSTRE LABORATORI DE LES EMOCIONS

EL NOSTRE LABORATORI

Els científics i les científiques hem creat el nostre propi laboratori de les emocions basat en el conte “EL MONSTRE DE COLORS”. Hem experimentat cadascuna d’elles amb una tècnica diferent, i ens ho hem passat d’allò més bé realitzat tot tipus d’experiments.

1. Alegria (groc): Fem neu tenyida de color groga amb bicarbonat.
  2. Tristesa (blau): Tenyim arròs de color blau.
  3. Ràbia (vermell): Amb boles d’hidrogel.
  4. Por (negre): Simulem un volcà realitzant llum de lava de color negre.
  5. Calma (verd): Tenyim l’aigua amb paper Pinotxo verd.
  6. Amor (rosa): Aprenem a crear el color rosa amb pintura vermella i blanca.

Mural Monstres+pots experiments Collage 5 Collage 6 Experiment tristesa Experiment tristesa 1 Experiment por

DANSES CASTANYADA 2021

Benvolgudes famílies,

Ja podem gaudir de les danses que van ballar des de P3 a 2n per la festa de la Castanyada.

Son grans artistes!

P3 I P4 CELEBRA LA CASTANYADA

0

Les Vaques i les Científics i les Científiques hem celebrat la Castanyada!
Els Científics i les Científiques han anat a la fruiteria a comprar fruita per ells/es i per les Vaques. A les classes hem gaudit molt preparant el nostre berenar de Tardor! A P3 hem fet plàtan i suc de taronja i a P4 hem fet macedònia i suc també! Ens va quedar boníssim i el vam tastar durant el Berenar de la Tardor. Ens va venir a veure la senyora Castanyera! Quina il·lusió més gran vam tenir! Feia dies que preparàvem danses per ensenyar-li i el dia de la Festa ho vam fer molt i molt bé! A la Castanyera li van agradar tant les nostres danses que ens va regalar una paperina de castanyes!
Fins l’any vinent senyora Castanyera!

POEMES DE TARDOR A P5-CICLE INICIAL

Ja som a la tardor!
Els nens i les nenes de P5, 1r i 2n volem compartir amb vosaltres els poemes que hem aprés a l’escola. Si tanqueu els ulls mentre els escolteu, veureu els colors de la tardor, sentireu el vent, el so de les fulles quan les trepitges, l’olor del bosc humit… Deixeu-vos anar!

P5A:

P5B:

1rA:

1rB:

2nA:

2nB:

3rdA HOW TO DRAW IN ENGLISH

HOW TO DRAW IN ENGLISH

Steps to draw in English with 3rdA students. Passos per dibuixar en Anglès amb l’alumnat de 3rA.

REUNIÓ INICI DE CURS 21-22

RACONS DE P4

0

Aquest curs els nens i les nenes de p4 de la classe dels Unicorns i dels Gats i Gates, hem après moltes coses i ho hem fet a partir del joc. Aquí podeu veure les imatges de tots els racons que hem fet al llarg del curs.

FESTA DE L’AIGUA

0

Els nens i les nenes de la classe dels gats i gates, i unicorns, ens ho vam passar molt bé a la festa de l’aigua. Aquí podeu veure les imatges.

6è Bolera

0

L’alumnat de sisè hem gaudit d’un dia fantàstic a la Bolera de Sant Vicenç dels Horts amb els guanys que han tingut de la venta dels productes d’Emprenedoria.