ARTICLE SOBRE EL PROJECTE DE IOGA IYENGAR A “ESCUELA”
L’editorial Wolters Kluwer acaba de publicar aquesta setmana un reportatge sobre el Projecte de Ioga Iyengar a la nostra escola. La Mònica Bergós, la periodista que va venir a entrevistar-nos li va encantar estar amb nosaltres! Ella ha elaborat el reportatge que s’ha publicat al diari “ESCUELA”, d’àmbit estatal.
En aquesta ocasió, els protagonistes principals són els alumnes de 5è.B. A més de la nostra directora, la Vicki i de la nostra professora de ioga, la Blanca, la periodista entrevista en el mateix article una altra professora de ioga d’un centre de secundària, l’Elisenda i al Catedràtic d’Orientació Psicopedagògica de la Universitat de Barcelona, en Rafael Bisquerra, també director de màsters i postgraus en aquesta universitat en la línia de recerca de l’educació emocional. En l’article, el Dr. Bisquerra fa una reflexió al respecte de les competències emocionals i de com es contemplen actualment en el nostre sistema educatiu. Desitgem que us agradi llegir-lo!
hola soc la amal i el ioga es mol dibeeeeeeeeeeeeeeeertit
Hola soy Alberto de 5B
Queria decir que el yoga es muy bueno para la mente y relaja para hacer
deberes un mogollon
Hola soc el Jesús
El ioga es molt relaxant
Hola, sòc la Sara de 4tA
Hem fa ilusio poder fer ioga a l’escola, perque em relaxa i estic mes tranquila.
Gracies al ioga quan faig examens, deures… estic mes concentrada i atenta.
Gracies Blanca, per ensenyar-nos a fer ioga!!!
Tinc sort d’anar a una escola que al ioga ho comptin amb una assignatura mes.
M’agrada el ioga!!!!
Estic molt content perquè tenim a l´escola ioga i una professora molt bona. Vinga companys, aprofiteu. És el moment.
Hola, bona nit!!!
Jo estic amb tots els nens i nenes que han posat aquests comentaris.
SIUSPLAU, TOTS ELS QUE NO PRACTIQUEU EL IOGA, PROVEU-LO.
MOLTISSIMES GRACIES BLANCA PER SER LA NOSTRA PROFESSORA DE IOGA.
Hola bon dia!!!
Sòc l´Adrià, de 5eB.
A mi m´agrada el ioga però algunes postures no,perquè al estirarte fa mal.
Però per lo demés m´agrada i ara més perquè se que som l´única escola pública d´España i de Cataluña que practica ioga iyengar.
Feu ioga!!! Fins aviat
Hola soc la Luana de cinque B a mi magrada molt el ioga. adeu¡¡¡
Hola soc l’Olga m’agrada molt el ioga: m’encanta.
Holaaaaa! el ioga es molt divertit 😀
Hola som la Yaneise i la Nuria. El IOGA ens agrada i ens el passem bé quan fem tadasana i aixo quan va vindra la periodista vam passar una mica de vergoña
Hola soc la Judith i l’altre dia a classe va ser molt divertit.
M’ENCANTA EL YOGA. NO SE QUE FARIA SENSE EL YOGA.
CUAN ENTRO AL GIMNAS ESTIC MOLT ALTERADA,PERO DESPRES CUAN SURTO DEL GIMNAS ESTIC MOLT MES RELAXADA M’ENCANTA EL YOGA I TAMBE LA BLANCA QUE ES LA PROFESSORA DE YOGA. ADEU
Hola bon dia!!!!!!!
Soc l’Ariadna de 5eA el ioga en tranquiliza molt i m’ho paso molt be pero a l’article podrieu posar algunes fotos de 5eA jajajajajajajajaja!!!!!!!!!!
GRACIEN BLANCA PER SER LA NOSTRA TUTORA DE IOGA ET TROBAREM MOLT HA FALTAR EN EL INSTITUT
UN PETO MOLT GRAN ADEUUUU!!!!!!!!!!!!!
Hola soc la Yaneise aquell dia em va agradar molt,la Mónica es va quedar molt inpressionada ens va fer fotos i preguntar-nos sobre el IOGA que si ens agradava i axo! AQUELL DIA ENS VA AGRADAR MOLT!!!!!
Bon dia !!!
M’ agrada el ioga. Està bè, et relaxa molt i m’ho passo molt bè. Per fer deures estic més relaxat i concentrat.
Desprès de l’hora del pati faig ioga i si em fa mal l’espatlla no em fa gens
de mal despres de ioga.
Adèu m’encanta el ioga!!!
Hola bona nit!!!!
el ioga iyengar m’agrada molt i cuan surto de ioga en dijous despres del pati com ting la biatlo sempre vaix molt esverada pero cuan faig ioga hem relaxo i cun vaix a nedar ho faix cada dia mes be.
Ariadna PETONS!!!!!!
hola bona nit soc la Ruth
el yoga tranquilitza molt.Y es molt facil mireu.Possem el tapiz,fem la meditació,ens possem a tadasana,fem les posturas i que comenci la clase
Hola sóc la Laia de 4rt B a mi el ioga m’ajuda a relaxar-me en moments d’estrés.
Estic molt contenta que a la nostra escola es faci, és l’única d’ Espanya en la qual podem fer-ho.
Moltes gràcies
A mi me gusta un monton el ioga , y algunas veces lo práctico en casa de mis abuelos.
hola soc la lucia
de 5ea
el joga magrada molt
magrada molt perque em tranquilitza molt i perquemagrada moltissim practicar el ioga
fins aviat
adeu
jo faig yoga esta be per pasa una mica el rato despres del pati ,esta be ADEU. FES YOGA
hola, bon dia!!!
Soc la Txell, de 5eA.
A mi el ioga em relaxa molt, tambe amb la Blanca m’ho paso molt bé!!!
la veritat es que despres de fer al fer els deures o els examens estic mes tranquila al confiar en mi, aixo vol dir que tens que confiar en tu mateix si no les coses et sortiran molt millor.
Blanca et vull dir una cosa: GRACIES AL IOGA EM SENTO MOLT MILLOR, I ESTIC MOLT MES TRANQUILA.
GRACUES PER SER LA NOSTRA PROFESSORA.
ADEU, FINS AVIAT!!!
Hola!!!El ioga m´agrada. Hi han postures que em costen pero quan he de fer els deures estic molt relaxada. El ioga és una de les classes que m´agrada més perqué és molt divertida. Hi han postures com utkatasana que em semblen divertides.Fins aviat!
Núria
hola soc la carla de 4ta a mi tambe m’agrada molt el ioga estic relaxada el pati,a la classe,fent deures a casa,estudiant etc… gracias blanca per enseyarnos a fer ioga perque hi han unes altres escoles que no fan ioga pero els agradaria molt alumillo nosse perque alumillo algun alumne de la nostre escola no li agrada pero a mi si i per mi es lo important que a mi
m’agradi.
carla
Hola soc la Laia i no magrada molt el yoga pero cada dia me esforço mes en pasármelo mitjo amb els meus amics i amiges fins aviat
Hola m’agrada molt el yoga cuan faig yoga
estic mes tranquil i puc fer el deures tranquilament. Anass.
Hola a tots, jo tant be m´ho paso molt be fent ioga i a mi em costa la bric sasana i segur que si m´esforço molt i em consentru segur que em surt . Petons Nerea. 8-11-2013
Hola, sòc la Blanca!
M’ha agradat molt llegir els vostres comentaris i saber que us ho passeu tan bé a la classe. Ah! i que això us ajuda a l’hora de fer deures, examens i d’estudiar
Continueu aixií!
Blanca
bona nit.
per mi el ioga es molt divertit, fas postures et relaxes….
Hola bon dia!!!
el ioga es una siginatura molt relaxant ,quan sortim al pati estem desesperats pero quan entres al gimnas et rentes els peus i poses els tapisos.Quan arriba la Blanca fem namascar i tens que tancar els ulls i senti la teva emucio ,quan y
quan s’ha acabat la clase sortim molts pero que molts relaxats .
Gracies Blanca per ser la nostra profesora.
MOLTS PETONS I FINS AVIAT!!!
Hola bon dia!!!!
el ioga m’agrada ,m’ho passo bé fent postures ,com tadasana ,utkatasana, etc…i ara m’agrada més perquè avui 7/11/2013 la professora Blanca ,ens ha dit que som la única escola pública d’Espanya i de Catalunya que practica el ioga iyengar.
Podria haver fotos de 5è A, jeje!!!
jajaja!!!
m’ho passo molt bé fent ioga ,fins aviat!!!