4TH level A
4TH level B
Per finalitzar la gamificació, cada grup ha pensat unes preguntes i hem fet un kahoot, després l’intercanviat amb els companys de l’altre 6è. D’aquesta manera hem avaluat que hem aprés durant la gamificació.
kahoot 6èB by escolasalvatpapasseit on Scribd
Voleu jugar, aquí teniu l’enllaç, només heu de clicar i comprovar els vostres coneixements sobre l’època dels descobriments. ➡
L´època dels descobriments 6èB
https://play.kahoot.it/#/k/deafe384-2162-4822-90f2-994f26b115c1
L´època dels descobriments 6èA
https://play.kahoot.it/#/k/b033c1bd-fa1b-481d-b793-41c37753ecbf
kahoot 6èa by escolasalvatpapasseit on Scribd
Com a cloenda de la nostra gamificació, hem anat al museu marítim a comprovar si les nostres hipòtesis i investigacions han estat encertades o errònies. Hem descobert que hem fet un bon treball. 😆
La construcció de la imatge del món
Descripció de l’activitat:
El descobriment d’Amèrica va provar que el món no era pla, tal i com a l’edat mitjana s’havia suposat, sinó que era rodó, com ja havien apuntat alguns filòsofs de l’antiga Grècia. Durant els segles XV i XVI espanyols i portuguesos es van llançar a explorar noves rutes per restablir el comerç, tallat pels Otomans, amb les illes de les espècies. El resultat va ser la construcció d’una nova imatge del món.Desenvolupament:
Explicacions sobre la imatge del món abans de Colom, la importància de les espècies i les rutes cap als països productors, els viatges de Colom, Magallanes i Elcano, la concepció actual de la imatge del món, els productes procedents d’Amèrica i la seva importància en la nostra vida quotidiana.
Treball en grup a l’entorn de les naus de Colom, els instruments de navegació, les espècies i les diferents concepcions del món que hi ha hagut al llarg del temps.
Manipulació d’objectes: rèpliques d’instruments de navegació, espècies.
Document Museu Maritim by escolasalvatpapasseit on Scribd
Ara per l’activitat 10 només ens falta crear la rúbrica i pensar les preguntes pel Kahoot pels companys de l’altra classe.