Fem entrar l’escola a casa

Benvolgudes famílies,

Estem en un moment d’excepcionalitat i mentre duri la situació de confinament considerem oportú apropar l’escola al màxim a les vostres llars i acompanyar-vos en tot el que puguem en el dia a dia dels vostres infants. Posem a la vostra disposició una graella, que anirem actualitzant, amb diverses propostes per anar treballant durant aquests dies els continguts de les diverses matèries. Esperem que els vostres infants aprenguin i gaudeixin amb aquestes activitats, recordeu que en cap moment s’avançaran nous continguts i que entendrem i respectarem les circumstàncies de cada família. Intenteu acompanyar als vostres fills i filles en aquest procés.

Setmana del 14 al 17 d’abril