NOVA WEB

Hem renovat el lloc web !!!

S’està redireccionant al nou lloc. Espereu-vos…

Escola Ramon y Cajal Escola Ramon y Cajal

PLA DE REOBERTURA DE CENTRE – JUNY

PREINSCRIPCIONS 2020-2021

TOTA LA INFORMACIÓ DEL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ LA TROBAREU A LA PÀGINA DE DALT QUE POSA PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

L’ÚS DE PANTALLES

TUTORIALS

Estimades famílies!

En aquest espai compartirem tutorials per fer front als reptes tecnològics.

1.Com es descarrega Dinantia al mòbil?

2. Com puc adjuntar un fitxer en un correu electrònic?

3. Com enviar una imatge des del mòbil?

4. Com descarregar i desar un arxiu a l’ordinador?

5. Com connectar la wifi de casa a la tauleta?

L’ESCOLA A CASA 3r TRIMESTRE

Protegit: LES ABELLES

El contingut està protegit amb contrasenya. Per veure’l, introduïu la contrasenya a continuació:

Publicat dins de General | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

Fem entrar l’escola a casa

Benvolgudes famílies,

Estem en un moment d’excepcionalitat i mentre duri la situació de confinament considerem oportú apropar l’escola al màxim a les vostres llars i acompanyar-vos en tot el que puguem en el dia a dia dels vostres infants. Posem a la vostra disposició una graella, que anirem actualitzant, amb diverses propostes per anar treballant durant aquests dies els continguts de les diverses matèries. Esperem que els vostres infants aprenguin i gaudeixin amb aquestes activitats, recordeu que en cap moment s’avançaran nous continguts i que entendrem i respectarem les circumstàncies de cada família. Intenteu acompanyar als vostres fills i filles en aquest procés.

Setmana del 14 al 17 d’abril

Protegit: P-5 ELS DRACS