Famílies i escola

L’educació sexual arriba a les escoles. Des de P3 s’incidirà en la part afectiva.

Per saber-ne més clica al següent enllaç:

Us proposem un seguit de contes en els quals es trenquen els estereotips de gènere, sense judicis ni prejudicis.

DÀMARIS GELABERT AL CENTRE CULTURAL DE TERRASSA:

COM HEM DE PARLAR PERQUE ELS FILLS ESCOLTIN I ESCOLTAR PERQUE ELS FILLS PARLIN

Llibre supervendes que proporciona als pares la formació necessària per ser més eficaços amb els fills. Elogiat amb entusiasme per part de pares i educadors de tot el món, l’enfocament pràctic i respectuós de Faber i Mazlish aconsegueix que les relacions amb nens de totes les edats siguin menys estressants i més gratificadores. Amb l’edició del trentè aniversari, aquestes expertes guardonades comparteixen la seva visió més actualitzada i els suggeriments que han recollit al llarg dels anys. Els seus mètodes comunicatius -deliciosament il.lustrats- ofereixen formes innovadores de solucionar problemes comuns. Amb aquesta obra s’aprendrà a: enfrontar els sentiments negatius del fills; expressar l’enuig sense ferir; aconseguir la col.laboració dels fills; establir límits ferms a la vegada que es conserva la bona voluntat; fer servir alternatives al càstig i solucionar els conflictes familiars pacíficament.

UN CISTELL DE CIRERES

7 contes petits per fer-nos grans.

Històries perquè grans i petits gaudim junts dels contes tot educant en l’autonomia i la responsabilitat.

Sinopsi de Un cistell de cireres:

Els grans fem el que podem però els petits, de vegades, ho volen tot, no tenen ganes d’esforçar-se, ens fan repetir les coses un cop i un altre, fan el que no haurien de fer i s’aficionen massa a les pantalles… Són el millor que tenim, però educar-los és tot un repte.
Aquests set contes tracten temes com l’autonomia, l’autoestima, l’esforç, la frustració i l’oci electrònic, i ens serveixen per educar alhora que ens divertim.