La biblioteca

BENVINGUTS I BENVINGUDES A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA  RAMÓN Y CAJAL!!!!

CURS 2019-20

ENGUANY, EN AQUEST APARTAT DEL BLOC TROBAREU, ENTRE MOLTES D’ALTRES COSES,  TRES INFORMACIONS DIFERENTS, RELACIONADES AMB TRES DE LES ACTIVITATS QUE ES DUEN A TERME A LA NOSTRA BIBLIOTECA:

1. MONOGRÀFIC:

DURANT UNES SETMANES, HI HAURÀ A LA BIBLIOTECA UNA ÀMPLIA MOSTRA DE LLIBRES I CONTES RELACIONATS AMB UN TEMA CONCRET. A LES HORES DE PATI QUE TINGUEU ASSIGNADES, PODREU PUJAR A CONSULTAR-LOS I A GAUDIR-LOS!!!!

Aquest curs 2019-20 trobareu tres monogràfics especials, un per a cada trimestre: Novetats a la biblio, Harry potter i El món de les plantes. Per celebrar el Nadal, un minimonogràfic nadalens de regal!!!!

US HI ESPEREM A TOTS I A TOTES!!!!

2. ET RECOMANO

SOVINT, LA BRUIXA LLETROTA ET RECOMANARÀ UNS LLIBRES O CONTES. ELS TROBARÀS A LA SEVA ESCALETA DE L’ENTRADA DE LA BIBLIOTECA. DURANT LES ESTONES DE PATI QUE TINGUIS ASSIGNADES AL TEU CICLE, ELS PODRÀS UTILITZAR I CONSULTAR. I, SI T’AGRADEN MOLT,  DEMANAR-LOS EN PRÉSTEC.

TÚ TAMBÉ POTS RECOMANAR: AL COSTAT DE L’ESCALETA TROBARÀS UNA LLIBRETA ESPECIAL EN LA QUE PODRÀS DEIXAR CONSTÀNCIA DE QUINS SÓN ELS TEUS LLIBRES PREFERITS. POTS ESCRIURE LA RESSENYA, FER UN DIBUIX DE LA PORTADA, ENGANYAR- HI ALGUNA FOTO I/O DEIXAR-NE UN COMENTARI INTERESSANT. PARTICIPA!!!!

3. QUI ÉS??

Durant quatre  setmanes els nens i nenes de L’Escola podreu trobar una pista diferent relacionada amb un personatge de conte, llibre, còmic,…

Les heu d’anar llegint i pensant de QUI ES TRACTA.

Una vegada presentades totes les pistes apareixerà un senyal de STOP  que indicarà que ja s’ha acabat la presentació de totes.

Des d’aquell moment,  disposareu d’unes butlletes on podreu escriure la vostra resposta i tirar-la a una nova urna que trobareu a la mateixa Biblioteca i destinada, únicament, per aquesta activitat.

El llistat de nens i nenes que esbrinin el personatge es trobarà penjat a la Biblioteca de Primària i a les escales d’accés al pis superior. Com l’any passat, farem un rànquing de detectius, on podreu anar seguint als millors investigadors de l’escola. I, a final de curs, premis per als millors detectius……els que hagin encertat tots els personatges del curs.

Animeu-vos a  a participar en aquesta emocionant aventura!!!!

TOTS I TOTES SOU BENVINGUTS I BENVINGUDES A LA BIBLIOTECA.

L’ESTONA DE PATI QUE TINGUEU ASSIGNADA A LA BIBLIOTECA, PODEU ANIMAR-VOS A PUJAR.

US ESPEREM AMB ELS BRAÇOS OBERTS!!!!