CARNESTOLTES DEDICAT A L’ASTRONOMIA

Ja heu dit “t’estimo” a les persones que us estimeu? 😉

Doncs ara anem de cap a la setmana de Carnestoltes.

Com ja sabreu, la dediquem a l’astronomia. Us podria posar l’obra completa d’un compositor que es diu GUSTAV HOLST i que va fer una música per a cada planeta ( i cada planeta està relacionat amb un déu o deessa de la mitologia greco-romana…).

Però com la setmana del Carnestoltes és de disbauxa, us penjo un fragment curtet (de fet, l’introducció)  d’uns dibuixos que m’encantaven quan jo era petita. Té a veure amb les galàxies i amb la mitologia (amb l’Odissea d’Homer)….Realment apreníem molt amb aquells dibuixos sense ni adonar-nos!!

Crec que el nom de THAIS es va posar “de moda” gràcies a aquesta sèrie de dibuixos. Així que si en coneixeu alguna (que jo sí, perque en tenim almenys una a l’escola) li podeu dir que es miri aquests dibuixos i que descobreixi qui era Thais 🙂  I vosaltres també us la podeu mirar…Crec que us agradaria 🙂
Per cert, tots els nens i nenes que véiem els dibuixos estimàvem molt el NONO…..Si voleu, podreu veure alguns fragments de capítols pel Youtube 🙂

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/2ApRbjq_7D8" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

4 thoughts on “CARNESTOLTES DEDICAT A L’ASTRONOMIA

1. Alejandro, Joel, Marta (3r b)

Es un personatge que es diu olises i es un deu.Nosaltres aquet any al carnastoltes els nens i nenes vam anar de deus i deeses les nenes vam anar de deeses ceres i els nens de deus neptu.

2. hallima y oscar

Som l´hallima i l`oscar ens ha agradat molt el video pero possava que s´a prendia molt.
    El nom de l`ulises ens agrada molt.
    L’ulises es molt encantador per nosaltres dos o segur que ha uns altres nens els si agrada molt.
    la vritat es que ha nosaltres ens agrada molt.

3. Natalia Cristian CELESTE

hola som la Natalia Cristian i la celeste i hem vist el vidio m’agradat molt el vidio i ami tambe m’agradat molt el vidio i a mi tambe m’ agradat molt el vidio

4. jennifer karen 3.rb

hola soi la jennifer i la karen i me a agradat molt el conte me agrada me agrada la ludoteca m ,agrada la plastica me agrada la bibloteca tambien me agrada la matemtques