QUINA CANÇÓ D’AMOR US AGRADA MÉS??

Amor, amor, amor….Aquesta setmana que s’acosta sentireu molt parlar de l’amor 🙂

I és que per Sant Valentí ( partró dels enamorats) és el que es celebra. Segur que coneixeu un munt de cançons d’amor. Se’n senten tot l’any 🙂

Aquests tipus de cançons, que solen ser tranquiles i que parlen de temes romàntics s’anomenen “balades”.

Si voleu, podeu compartir els vostres gustos sobre aquestes cançons en aquest espai.

Jo us en posaré una que a mí m’agrada molt. Potser no és molt coneguda per vosaltres, però està entre les meves preferides.

La cançó es titula “Baby Can I hold you” d’una cantant que es diu Tracy Chapman. Té una veu greu preciosa. Us en poso el vídeo per tal que la pugueu escoltar. I de pas us la dedico, com es fa als programes de ràdio jejejej

Quina és la vostra balada preferida? I de qui és? Us animeu a dedicar-li a algú? Vinga!

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/kjRo_CHSdt0" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

10 thoughts on “QUINA CANÇÓ D’AMOR US AGRADA MÉS??

1. Siscu

Posats a dedicar, la dedicarem a tots els profes i las profes del Pere Calders que deuen estar moooooooolt enamorats!!!! (ni que sigui de la feina…)
    I perque veieu que no només els empalagosos poden fer bones cançons d’amor jo us diré algunes que m’agraden molt i que són de rockers: l’una és “The River” del Boss Bruce Springsteen que va escriure ja fa molts anys (i que els vostres pares segur que coneixen).En anglès també us recomano “Here comes the flood” d’en Peter Gabriel que té una veu excepcional. Cantant en castellà us recomano “Cadillac solitario” d’en Loquillo, un rocker català dels de tota la vida i que encara dona guerra. I en català-menorquí hi havia un grup anomenat Ja t’ho diré que van escriure una balada molt tendre que es diu “Si vens”.
    Si amb aquestes cançons no esteu un xic més tous és que sou de ferro.
    salut!
    Siscu

2. Gema (mare de la Laia G)

Una de les meves preferides es de la Whitney Houston “I Will Always Love You” qui no ha vist (el guardaespaldas)

3. sandra

Segur que podríem fer un prestatge ple de cançons romàntiques, a quina més bonica. De moment ja en portem unes quantes suggerides pel Siscu i una altra per la Gema(mare de la LaiaG)…Au vinga..que tot pot ser que les pugui posar totes en uns CD i en altre moment poder-les escoltar..Però necessito més cançons 😉

4. SoFiia

Hola Sandra, Com as dit a classe que fem aixo doncs aqui estoc, ami m’agranden unes cuantes cançons de aquestes com per exemple:
    Bleeding Love de Leona Lewis, If I Were A Boy De Beyonce, Better In Time De Leona Lewis, Toca’s Miracle De Fragma I Per Ultim Colgando En Tus Manos De Carlos Baute I Marta Sanchez.
    A Que son Poques? jiji.
    Vinga Adeu Que Es Masa Tard,
    Un Peto 😀

SoFiia!*

5. sergio de 4tb

yo li donaria la canço a la naila i es cold play (viva la vida)

es molt maca

6. sandra

Molt bé…N’estan soritnt molts cançons..però només hi ha un valent que s’ha atrevit a dedicar-la! Així m’agrada, Sergi 😉

LA Sofia ha posat un bon recull de cançons ben maques ( a mi també ‘agrada molt la de Leona Lewis, Bledding in love). La Sònia Albert no s’ha decidit per una en concret sinó per totes les de Grease 🙂
    I el Sergi per una molt actual…encara que preciosa..no sé si molt romàntica, però el fet és que ha fet un regal preciós 🙂
    Qui més s’atrevirà???

7. Jose David i Raúl

Les classes de Musica ens agrada molt.
    I quan ens portem bé ens dona un caramel.I avegades fem jocs.