L’alumnat de l’escola comença la presentació del seu projecte de treball d’Expressió Oral (PIL)

Les nenes i els nens de l’escola estan treballant l’elaboració del seu projecte de treball, emmarcat dins del Programa d’Immersió Lingüística del centre (PIL), amb la finalitat de treballar un tema i poder presentar-ho davant dels companys i les companyes.

Així doncs, aquí al bloc, podreu seguir les presentacions realitzades per l’alumnat de l’escola a mesura que ho vagin exposant.

Pel que fa a l’alumnat del Cicle Superior, veureu que fan la presentació del seu treball amb l’ajuda d’un suport digital (Power Point), ja que són els grans de l’escola i els hi demanem una mica més.

Tots els nens i nenes fan presentacions ben interessants tot i que els impressiona una mica parlar en públic. Els hi podeu fer una ullada!

Aquest article ha estat publicat en Grup - Classe. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *