Sortida Caixa Fòrum Cicle Mitjà i Superior

Divendres passat els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior van anar a Barcelona. Els alumnes de quart han preparat aquest text per explicar la sortida:

Avui hem anat al Caixa Fòrum a Barcelona, els cursos de tercer, quart i cinquè.
Hem sortit a les nou en punt ja que les activitats començaven a les 10h. I evidentment hem arribat una mica tard perquè havia molt de trànsit, però no ha hagut cap problema perquè els organitzadors de les activitats ja havien comptat amb això i ens havien canviat l’ordre de les activitats.
Primer quan hem arribat i ens hem presentat, hem anat a esmorzar i feia un fred de mil dimonis.
Després l’alumnat de 5è i la meitat de la classe de tercer ha fet un recorregut per una exposició titulada “Desitjos” on es podien veure diferents escultures o manifestacions artístiques basades en aquest tema.
Mentre, l’alumnat de quart i l’altra meitat de tercer hem fet un lloc de pistes.
Al acabar, hem deixat les motxilles en unes taquilles gegants i hem vist, tots plegats, una obra de titelles titulada “La Guerra de Troia”. Ha estat molt maca i diferent perquè les titelles eren gegants, i no estaven darrere d’un escenari, sinó com si fos un teatre i veies a les persones que les manegaven.
Quan ha acabat l’obra, que ens ha agradat molt, l’alumnat de cinquè ha anat a fer una activitat sobre Mesopotàmia i el sumeris (la primera gran civilització coneguda) i l’alumnat de tercer i quart ha anat a conèixer l’edifici del CaixaFòrum i els seus orígens, des de que va ser una fàbrica tèxtil, a passar per ser uns estables on estaven els cavalls de la policia fins a acabar per ser el CaixaFòrum tal i com avui el coneixem.
Una vegada hem acabat de conèixer tot això sobre l’edifici, hem anat a l’exposició. La que més ens ha agradat ha sigut una on havia penjades tot de polseres de diferents colors i desitjos que l’artista havia recollit per tot el món. Havien de escollir la polsera amb el desitjo que més ens agradava i llavors ens la posaven al canell amb tres nusos.
Després hem dinat a dins de l’edifici perquè al matí a l’hora d’esmorzar hem passat molt de fred i els hem demanat un lloc calent per poder dinar tranquils.
Al acabar, hem agafat l’autobús i hem tornat a l’escola.

Aquest article ha estat publicat en 3r PRI, 4t PRI, 5è PRI, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.