Dimarts 16 de novembre els titelles (p4) hem anat a visitar el CRAC perquè estem treballant els animals. Ens ha agradat moltíssim i hem pogut tocar 2 tortuguetes, una serp i un llangardaix barbut d’Austràlia.
Comptador de visites
traductor
SOM ESCOLA

Calendari d’activitats
Animeu-vos!!
-
93 772 66 48 Categories
THAT QUIZ
ACCÉS AL MOODLE
TREBALLEM EL GEOPLÀ



Las tortugas son muy lindas y hermosas,yo tengo una y hacen mimos a los niños.
Me ha gustado mirar a las tortugas,las serpientes y los cocodrilos.
Quiero verlos otra vez!
Es maco poder aprofitar els centres d’interès q
Si que son ben maques. Sobretot les petitones que ens van enseyar i vam poder tocar.
Es maco poder aprofitar els centres d’interès que té el poble, per això si tenim l’oportunitat de poder-lo visitar un altre cop ho farem.
Siii,ya fui muchas veces,pero no me canso porque me gustan los animales!
Hola
Feia temps que no feia servi aquest servei de comunicació, es per a donaros la meva enhorabona per la feina ben feta,les nadalenques i la obra teatral, a sigut tot un èxit.
Per cert e sapigut que var vindre el Exc. Alcalde Sr. Boquete i var tindre la gentilesa de no ésser el protagonista, espero que li hagi agradat i veien els resultats del nostres fills imagineu quant tinguem les instal·lacions com cal.
Bon Nadal