Publicitat – 5è –

Els nens i nenes de 5è sota la direcció de la Marta Guasch i la Laura Serra han realitzat uns anuncis publicitaris molt divertits. Tot això s’emmarca dins un projecte d’audiovisuals que han portat a terme a l’escola els nens i nenes de 5è.

A continuació en podeu veure els resultats:

El banyador Aquarius:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/aquarius.rm" width="322" height="288"/]

El termiter:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/termiter.rm" width="322" height="288"/]

Concert dels Tramontana:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/tramontana.rm" width="322" height="288"/]

Viatge al centre de l’ordinador:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/viatge.rm" width="322" height="288"/]

Salut i esport:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/salut.rm" width="322" height="288"/]

Pingüins x granotes:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/granotes.rm" width="322" height="288"/]

Entre estrelles:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/estrelles.rm" width="322" height="288"/]

Aquest article ha estat publicat en Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Publicitat – 5è –

1. mARTÍ diu:

Hola sòc en Martí i vull veure els anuncis de 5è amb la meva família i no va ve i demano que algu ho aregli.(Tinc instal·lat el real play peró no s’obre)

2. Prova de tornar a instal·lar el real player i visualitzo des de el Mozilla Firefox i no des d’Internet Explorer.

3. miriam diu:

Hola ami tampoc em va be veure aquest video perque em posa que es molt antic que puc fer??????????