Fem cinema – 2n –

Els nens i nenes de 2n a l’hora d’audiovisuals han fet una sèrie de curts cinematogràfics amb l’ajuda de la srta. Laura Serra.

Podreu veure que els nens tenen molt bones qualitats per això de la interpretació cinematogràfica. Son molt bons actors. Cal dir també que els guions els han fet ells mateixos.

Esperem que us agradin les pel·lícules:

Pokemons:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/pokemon.rm" width="322" height="288"/]

La ràdio que parla:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/radio.rm" width="322" height="288"/]

Parla?:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/parla.rm" width="322" height="288"/]

Star Wars:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/starwars.rm" width="322" height="288"/]

Aquest article ha estat publicat en Cicle Inicial, Música. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Fem cinema – 2n –

1. Montse Roig diu:

Hola, Josep! Avui , per fi m’he decidit a no deixar per demà el que tant de temps fa que t’havia de dir. Mai t’agraïrem prou la feina que fas en tot el camp audiovisual. Tenim un crak que SÍ ens mereixem, però potser no valorem prou l’enorme feinada que hi ha darrere tots aquests esplèndids muntatges: teatres, vídeos, músiques, pel·licules , etc… Tot aquest entrellat d’imatges que a mi a vegades em costa de creure que es fan a l’escola són una merevella! Tant els mestres de l’escola, com els alumnes com els pares, tenim l’immensa fortuna de comptar amb tu.
    Moltes gracies per tot!
    Montse Roig