Cloenda “Astronomia” i Comiat nens i nenes de 6è

Divendres 19 de juny tots els nens i nenes del CEIP Mas Clarà vam anar al Mundial a fer la jornada de cloenda de la setmana cultural dedicada a l’astronomia. L’acte es va dividir en 3 parts. En la 1a els nens d’ed. infantil van poder gaudir d’uns vídeos de dibuixos animats relacionats amb l’astronomia. En la 2a els nens d’ed. infantil i primària van poder veure la 1a pel·lícula de ciència ficció de la història (1902).  Va ser el “viatge a la lluna” de Mèlies, així com un curt d’en Wally. I en la 3a part cada curs de P3 a 6è van recitar, cantar, llegir, … quelcom relacionat amb l’astronomia.

Imatges:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/cloenda.rm" width="322" height="288"/]

Un cop acabat l’acte de la setmana cultural vam començar el comiat dels nens i nenes de 6è. La resta de cursos  de primària van llegir uns textos de comiat molt emotius. Després vam passar un vídeo resum d’aquest curs amb els nens de 6è de protagonistes i per acabar els homenatjats ens van cantar una cançó sobre el Mas Clarà.

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/comiat6a.rm" width="322" height="288"/]

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/comiat6b.rm" width="322" height="288"/]

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/comiat6c.rm" width="322" height="288"/]

Aquest article ha estat publicat en Astronomia, Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, Escola. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.