Jornada esportiva municipal: Atletisme

El passat divendres 12 de juny vam celebrar l’última jornada esportiva municipal d’aquest curs. Ens vam trobar les 3 escoles de la Bisbal: CEIP Cor de Maria,  CEIP Joan de Margarit i CEIP Mas Clarà i vam celebrar una competició lúdica on el més important no era guanyar sinó fer esport (atletisme) i divertir-nos en companyia d’altres nens i nenes de tota la Bisbal. Per això ens vam barrejar en diferents grups i vam realitzar diferents proves: velocitat, salt de llargada, salt d’alçada, relleus, llançament de pes, llançament de jabalot i llançament de disc. Totes aquestes activitats les vam fer al camp  de futbol municipal d’esports de la Bisbal.

Hem d’agrair a en Josep Massa, tècnic de la federació catalana i gironina d’atletisme la preparació de les diferents proves i d’una explicació i demostració de cada una. També agrair al Patronat Municipal d’esports l’organització de les jornades. Esperem que el proper curs es tornin a realitzar doncs ha estat una experiència molt enriquidora per a tots els nens i nenes de l’escola.

A continuació podeu veure algunes imatges de la jornada:

Aquest article ha estat publicat en Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.