MOSTRA DE MÚSICA A L’ESCOLA

Avui hem viscut a l’escola una jornada ben especial: Un macroconcert dels nens i nenes que que estan aprenent a tocar algun instrument i que han mostrat les seves habilitats a la resta de companyes i companys, així com a aquell personal de l’escola que ha pogut assistir.

Ha estat genial! I de la mà del Gumer hem pogut saber més sobre els instruments que estaven presents.

Hem tingut: concerts de piano (individualment i a quatre mans!), de flauta “dulce” i flauta travessera, gralla, saxo, “chelo”, violí, guitarres espanyoles, “cajón” (individualment i en parella) i fins i tot un grup musical amb cantant, guitarra elèctrica i baix!!! Espero no haver-me deixat a ningú!

Tot un regal!!! I tot un èxit!!!

Enhorabona, artistes!!!

Ben aviat podreu gaudir amb les fotos que hem fet.

2 thoughts on “MOSTRA DE MÚSICA A L’ESCOLA

1. Miguel

También hemos asistido al concierto varios padres que en ese momento estabamos matriculando a nuestros hijos para el curso que viene. Realmente ha sido una agradable “bienvenida”. Enhorabuena a todos los artistas.