UNS DINOSAURES MOLT ESPECIALS

Els nens i nenes de P4 i P5 estem treballant el projecte dels dinosaures. Amb ells hem treballat la llengua, les matemàtiques, medi, educació artística, psicomotricitat…i un munt de coses més!

Com que estem a ple Carnaval hem elaborat  una màscara d’un triceràtops! A veure si ens reconeixeu! Us agraden?

TRICERATOPS P4

TRICERATOPS P5

Si encara no ens heu reconegut…podeu veure les nostres cares!

triceratops1

triceratops

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, Projectes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a UNS DINOSAURES MOLT ESPECIALS

1. gabi diu:

Sort que ens heu posat la solució a aquest trencaclosques!!
    Ara si que us reconeixerem!!!