CELEBREM DIJOUS LLARDER

DIJOUS LLARDERAvui dijous 27 de febrer, amb motiu de la celebració del Dijous Llarder, tots els nens i nenes de l’escola hem anat a passar la tarda al Grau.

Aquesta vegada l’AMPA ens ha convidat a berenar amb un bon entrepà de botifarra. Els cuiners ho han fet molt bé perquè fins i tot n’hi ha que han repetit!

Dijous llarder1

Els alumnes de CM i CS han fet una ruta una mica més llarga passant a visitar la Cadira d’en Galzeran. A la tornada, hem tornat tots junts cap a l’escola.

Dijous llarder3

BON DIJOUS LLARDER A TOTHOM!

Aquest article ha estat publicat en alumnes, famílies, festes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a CELEBREM DIJOUS LLARDER

1. gabi diu:

Repassant les fotos…m’ha sobtat que els de cicle superior semblen molt més grans! Estan guapíssims i guapíssimes!!!
    I els petits…es van portar superbé: caminant molt i menjant-se l’entrepà sense deixar ni una engruna!!
    Bon Carnestoltes a tots!