ASSISTIM A LA GRAVACIÓ D’UN PROGRAMA DE TELEVISIÓ

Va treure’s la carrera de periodisme a la Universitat de Barcelona. El febrer de 2007 va ser professor, i l’any 2008 es va llicenciar en Direcció a l’Institut del Teatre de Barcelona. Ha treballat amb l’equip de guionistes de TV3 a les sèries Zoo i Mar de fons, i també a la ràdio, com per exemple Ràdio 4, COM Ràdio, Ràdio Sant Cugat i El 9 Nou. Ha fet d’ajudant de direcció de Xavier Albertí, de Toni Casares i de la coreògrafa Germana Civera. Ha guanyat molts premis com a actor i com a director de teatre, entre ells, el Premi Born 2009, el de Crèdit Andorrà, l’accèssit del Marqués de Bradomín etc. Al 2013 va guanyar el premi Quim Masó per l’obra Nerium Park.

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, Lluçanès, poble, sortides, Visites. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a ASSISTIM A LA GRAVACIÓ D’UN PROGRAMA DE TELEVISIÓ

1. Gabi diu:

M’encanta que aquesta oportunitat de conèixer la TV de ben a prop, no es quedi en un simple “hem sortit a la tele!”.
    Com a pare, he vist les activitats que els alumnes s’han fet al voltant d’aquesta sortida, que els ha donat una visió privilegiada del món de la televisió, i ara en veig part dels resultats al bloc.
    Potser algun d’aquests nois acabarà dedicant-se al periodisme!!
    Gabi.