EXPOSICIÓ: VEURÀS EL QUE ETS CAPAÇ DE FER

Des de la nostra escola i amb col·laboració amb l’Ajuntament, hem organitzat una exposició que porta per títol “VEURÀS EL QUE ETS CAPAÇ DE FER” i que es podrà visitar a la Sala Cal Bach del 4 al 8 d’abril.

L’exposició consta d’un gran nombre de fotografies cedides per la Diputació de Barcelona i promou els següents objectius:

• Donar a conèixer l’esport que practica el col·lectiu de persones amb discapacitats (físiques, psíquiques i sensorials)
  • Sensibilitzar la població en general de la importància de l’esport com a mitjà d’integració.

Podeu veure informació i horaris d’obertura al públic consultant la web de l’Ajuntament de Prats de Lluçanès.

Gràcies a l’Ajuntament per cedir-nos l’espai i donar-nos suport en el seu muntatge i organització.

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, famílies, gestió i organització, poble. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.