BON PROFIT

Aquest trimestre les tapes de cicle inicial representen un àpat de Nadal. Hi veureu un plat de caldo amb els típics galets.

Com que són dies de festa cal unes estovalles especials i per això cada alumne les ha decorat segons el seu gust. Igualment el tovalló presenta diferents motius nadalencs i les puntes destaquen per les seves coloraines.

Va ser un procés molt creatiu on primerament cadascú va dissenyar en un paper la decoració del plat amb diferents motius que es repetissin com si fos una sèrie.

Tot seguit van escollir el color de fons i una vegada pintat i sec van fer-ne els dibuixos. Mentre també decoraven els tovallons, on hi veureu entre altres elements boles de Nadal, llums,ninots de neu, avets…

Després de vernissar el plat va arribar el torn de fer la cullera, de plata, tal com s’escau en ocasions especials. I finalment es va omplir el plat: el caldo el vam fer amb paper de cel•lofana groc i al damunt hi vam enganxar galets de veritat.

El resultat ja el veieu, segur que us venen ganes de menjar.

Que tingueu un Bon Nadal i que tots els àpats us facin un bon profit!

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, festes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.