CLASSIFICACIONS DEL CROS ESCOLAR

El passat 23 d’octubre es va iniciar la 3a lliga comarcal de Cros Escolar on, des de la nostra Escola, hi tenim una molt bona representació. A través d’aquest cros es treballen valors tan importants com l’esforç, la constància, les ganes de superació, la importància de participar i, el que és més important, passar-s’ho molt bé practicant esport.

Ja podeu consultar LES CLASSIFICACIONS de cada prova a la pàgina del Consell Esportiu d’Osona. També hi podeu accedir clicant sobre la següent imatge que també trobareu a la barra lateral d’aquest bloc.

Les dates de les proves són les següents:

23 d’octubre Olost
6 de novembre Calldetenes
20 de novembre
Prats de Lluçanès
4 de desembre St. Boi de Lluçanès
15 de gener Vic
5 de febrer Tona
26 de febrer Torelló
11 de març Folgueroles

Des de l’Escola volem felicitar a TOTS els alumnes per la seva participació en aquest Cros i, un any més, agrair també la col·laboració de les famílies, l’Ajuntament, el Consorci i el Club Atlètic Vic que fan possible que es porti a terme aquest cros al nostre municipi.

Aquest article ha estat publicat en Esport, salut, Valors. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.