EDUCA’T AMB L’ESPORT

Avui, en Pere Alastrué ha vingut a la nostra Escola per parlar i reflexionar amb els nois i noies de Cicle Superior sobre els valors relacionats amb l’Esport (EDUCA’T AMB L’ESPORT).

En Pere els ha explicat la diferència entre “joc brut” i “joc net” a través de la seva pròpia experiència i les vivències dels alumnes els quals s’han mostrat, en tot moment, molt participatius i atents.

A través de les il·lustracions de Montse Montón i l’explicació d’en Pere els alumnes han pogut aprendre la importància de “jugar net” tot fent esport.

Per mitjà dels personatges d’en Cinto, la Berta i en Karem han après els 10 MANAMENTS DE L’ESPORT que, tot seguit, us els presentem per tal de tenir-los sempre presents a l’hora de practicar qualsevol esport, en qualsevol lloc i en qualsevol moment:

I vosaltres, què en penseu dels valors en l’esport? Què és el que us ha agradat més de la xerrada? Ens voleu explicar tot allò que opineu? Recordeu que ho podeu fer per mitjà d’un COMENTARI.

Aquest article ha estat publicat en activitats, Esport, Valors, Visites. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a EDUCA’T AMB L’ESPORT

1. Mercè diu:

Molt interessants aquests 10 manaments!!
    De ben segur no és el primer cop que els sentim però pot passar que a vegades els oblidem, …
    Crec que aquests 10 manaments no només serveixen per la pràctica de l’esport si no que són igual de vàlids i útils en les diferents situacions de relació i activitat de la vida diària. Potser per això és tant important la pràctica de l’esport ja que és quan aquests valors es posen en joc de forma molt intensa i es van aprenent amb el temps i llavors ens serveixen per relacionar-nos en qualsevol situació.

2. Aqueste manaments em semblen molt bonics, perquè així podem resoldre els conflictes! a mi m’ agrada molt el 4t manament que diu que tractem als oponents com si fossin a casa teva, está molt bé!! Gràcies per penjar aquests manaments tant importants!!!!
    Marina 4t