UNES TORTUGUES MOLT ESPECIALS

Fa pocs dies, els nens i nenes d’Educació Infantil vam rebre una sorprenent visita. La Núria de Camadoca ens va portar dues tortuguetes petites que resulta que eren les filles de la Mofli, la tortuga que els nens i nenes de la calsse dels llampecs (P3) cuidaven a l’Escola Bressol.
Quina sorpresa! no sabíem que la Mofli havia sigut mare i veure les tortuguetes tan petites ha sigut realment emocionant per tots nosaltres.

Aquest article ha estat publicat en activitats, Medi Ambient, Visites. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.