PETIT TEATRE EN ANGLÈS

grupp3

L’últim dia de curs (22 de juny) els nens i nenes de P3 (la classe dels Pastors) en Jan, l’Adrià, l’Iraida, l’Aida i en Gerard van fer dues petites representacions en llengua anglesa. Uns petits i alhora grans actors i actrius que ens van fer passar una molt bona estoneta.

Mireu-los en aquest vídeo:

PETIT TEATRE EN ANGLÈS. CLASSE DELS PASTORS from Escola Lluçanès on Vimeo.

Per veure el vídeo original “Five in the bedal bloc d’anglès de l’Escola cliqueu AQUÍ.

Aquest article ha estat publicat en activitats, anglès. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.