UN EMOTIU COMIAT

Com tots sabeu, ahir era l’últim dia d’Escola per a tots els nens i nenes i un dia molt especial pels alumnes de sisè ja que el curs vinent comencen l’Institut.

El dia va començar amb una sortida a l’ermita de Lurdes on, tots junts, vam esmorzar i compartir jocs. Després, un cop de tornada a l’escola, les mestres ens van regalar un refrescant gelat i vam participar en una dansa conjunta molt bonica i participativa anomenada “El rogle” amb tots els nens i nenes, mestres i altre personal de l’Escola; tots ens ho vam passar d’allò més bé.

Vegeu-ne les fotografies i el vídeo de tota la dansa i veureu una gran activitat compartida entre els més grans i els més petitons:

VÍDEO DE LA DANSA

DANSA CONJUNTA FINAL DE CURS from Escola Lluçanès on Vimeo.

El moment més emotiu per tots nosaltres (alumnes i mestres) va ser el comiat dels nens i nenes de sisè. Amb la majoria d’ells hem viscut nou anys inoblidables plens d’experiències, sentiments, emocions, aprenentatges, activitats, festes, sortides, projectes… i un munt de coses noves que ens han enriquit també com a persones.

imatge-grup-sise

Tots ells, ens van voler obsequiar amb una representació teatral creada i representada per ells mateixos i, seguidament, amb una cançó també escrita, cantada i interpretada per ells. Us deixo amb els vídeos de la representació i la cantada. Sóu uns artistes!
REPRESENTACIÓ TEATRAL

REPRESENTACIÓ ALUMNES SISÈ from Escola Lluçanès on Vimeo.

CANÇÓ DEDICADA A L’ESCOLA

CANÇÓ DELS ALUMNES DE SISÈ DEDICADA A L’ESCOLA from Escola Lluçanès on Vimeo.

Per acabar, des de l’Escola vam regalar a cada nen i nena de sisè una samarreta i un CD amb un vídeo de fotografies, imatge i so realment emotiu. Des d’aquí, també en podeu tornar a gaudir:
VÍDEO DE COMIAT ELABORAT PELS MESTRES

Video final 6è. Juny 2011 from Escola Lluçanès on Vimeo.

Els/les mestres de l’Escola i tota la comunitat educativa aprofitem per desitjar-vos MOLT BON ESTIU i us recordem que podeu participar en aquest bloc sempre que volgueu deixant senzillament el vostre comentari.

Aquest article ha estat publicat en activitats, festes, general, sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.