PREMI BALDIRI REIXAC 2011 ALS ALUMNES

La Fundació Lluís Carulla ens ha atorgat un premi Baldiri Reixac a la categoria d’alumnes. El treball premiat es titula “Inventem històries il·lustrades” i es va elaborar el curs passat per part dels alumnes de cicle mitjà i cicle superior.

Els mateixos alumnes van redactar les històries i les van il·lustrar i, a les sessions de biblioteca les van explicar als alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

El premi es va recollir el passat diumenge dia 5 de juny al Casal de l’Espluga de Francolí. Us deixem amb les imatges de la jornada:

Des d’aquí felicitem a aquests escriptors i il.lustradors novells, originals i creatius , per l’esforç i la qualitat dels seus treballs.

Aquest article ha estat publicat en concursos, general, sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a PREMI BALDIRI REIXAC 2011 ALS ALUMNES

1. Esther diu:

És un gran premi! Felicitats! La família Prats (Nil i Estel) no podrem venir, ens sap molt greu….la jornada pot ser molt divertida!

2. Silvia diu:

Moltes felicitats a tots i a totes i a l’ escola, Molt bona escola i molts premis!

FELICITATS

3. Joan Trabal diu:

Felicitats gent de Prats! Veig que la feina no s’atura i que dóna fruits dolços. De tant en tant miro aquest blog tan fantàstic que teniu i me’n recordo molt de vosaltres, de la calma del Lluçanès i de tot el que vaig aprendre per aquests verals.

Una abraçada molt forta des de Tona i que seguiu amb tanta força.

4. gerard roses diu:

Em va molar molt participar-hi perquè ho sabiem que hi aniríem perquè el nostre era un dels millors i gracies a la Núria perquè així hi vem poder anar.

5. núria diu:

Hola, Gerard!
    No cal que em donis les gràcies! El meu nom surt perquè n’havia de sortir un, però la feina, el treball, les ganes, la il·lusió ho vau posar tots els nens i nenes premiats. Sou vosaltres els guanyadors d’aquest premi. MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES!!!!