CRÒNICA D’UN GRAN MATÍ

Aquest dissabte 4 de juny vam viatjar a Madrid a recollir el 1r Premi a la categoria de profess@rs al V Premi Espiral Edublogs 2011 a l’Auditori 400 del Museu Nacional Centre d’Art Reina Sofia de Madrid pel bloc d’Educació Especial: http://blocs.xtec.cat/recursosee

La Jornada va constar de dues parts:

– Presentació del monogràfic “Innovación con TIC. Experiencias Educativas en las aulas del siglo XXIque recull experiències didàctiques de l’ús de les TIC a gairebé totes les comunitats autònomes i en diversos nivells educatius.

Cerimònia de lliurament dels premis (baldufes i diplomes) i emotives paraules dels guanyadors/es.

A destacar, les fantàstiques presentacions de José Hernández, Massimo Pennesi i Diego Vázquez que ens van fer reflexionar sobre les pràctiques educatives i l’ús de les noves tecnologies a les aules. Us en resumim les cinc idees més importants:

1. Compartir és construir.
  2. Dels errors en poden sorgir idees i projectes realment positius.
  3. La suma de petits esforços i il·lusions pot arribar a crear enormes construccions.
  4. Si el món canvia també ho ha de fer la manera d’ensenyar.
  5. L’objectiu principal són i han de ser els nostres alumnes.

A continuació, us deixem amb el moment de la recollida del premi. Dedicat amb molt d’afecte a tots els mestres, alumnes i famílies de la nostra Escola. LA BALDUFA D’OR TAMBÉ ÉS VOSTRA!

Aquest article ha estat publicat en concursos, Lluçanès, TIC. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a CRÒNICA D’UN GRAN MATÍ

1. Silvia diu:

FELICITATS ! un altre cop.
    Quin any mes mogut i ple de sorpreses i premis . us mereixeu unes bones vacances (Aviat arribaran).

Bon final de curs i molt bon estiu.

FAMILIA NARANJO-PUIG