L’HORT COMENÇA A DONAR ELS SEUS FRUITS

imagen2Els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial hem pogut comprovar de manera directa els canvis que hi han hagut al nostre hort. Hem recollit els primers productes d’aquest any: UNES PRECIOSES FAVES i, perquè els ocells no ens vinguin a menjar els productes de l’hort hi hem col·locat un espantaocells. Us sona? Es tracta del nostre Carnestoltes que, com molt bé deia a la seva carta de comiat, es volia quedar entre nosaltres cuidant el nostre entorn.

Comproveu vosaltres mateixos el resultat de la nostra collita!VOLEU SABER QUÈ HEM FET AMB ELS PRODUCTES DE L’HORT? Els nens i nenes de Cicle Inicial hem preparat unes receptes realment saludables: una bona amanida i un deliciós pa amb tomàquet. Si mireu el vídeo ho descobrireu!

Gaudim dels productes de l’hort. from Escola Lluçanès on Vimeo.

Procedència de la imatge dels pèsols que acompanya aquest article: “Vegetal como Sientes” de l’editorial Tuscana.

Aquest article ha estat publicat en activitats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a L’HORT COMENÇA A DONAR ELS SEUS FRUITS

1. huix ratia diu:

tanta feina te la seva recompensa, enhorabona a tots!

2. Carla diu:

Heu tingut una molt bona idea per fer aquest hort .

ENHORABONA PER TENIR TANTES IDEES I FER QUE NOSALTRES ELS ALUMNES POGUEM GAUDIR DE LA NOSTRA ESCOLA.

3. Anna diu:

Que boniques les imatges. Per fi!!! Com costa!!! Però malgrat la feina ens ho hem passat bé i hem après moltes coses.
    Gràcies Yolanda per aquestes imatges de l’hort i per aquest bloc que ens ajuda a compartir!!!

4. Roger Villarmau Muntadas diu:

Vem recollir faves precioses. A casa les vem ficar en una olla i em van agradar.

5. Eudald Rovira Rovira. diu:

Hola soc l’Eudald i vem anar a l’hort a recollir faves i les vem repartir per a casa i ens les vem menjar.

6. Marina Barragan Granados diu:

Mmmmm! l’amanida i el pa amb tomàquet va ser super super guai!!!! I ens ho vem menjar tot perquè era molt bo!!

7. ÀNGEL diu:

El treball va ser molt divertit, vem collir faves i eren molt dolentes, vem fer l’ amanida, era
    boníssima!!!