8è CONGRÉS DE CIÈNCIA A VIC

congres-ciencia

Els nens i nenes de P5 i 3r avui 21 de maig hem estat protagonistes del 8è Congrés de Ciència realitzat a la Universitat de Vic sota el títol: LA CIÈNCIA FETA PELS INFANTS.

Hem presentat un Projecte portat a terme de manera conjunta i col•laborativa compartint espais, descobriments, experiències i aprenentatges entre alumnes de diferents edats. Per fer-ho hem treballat amb grups de nens i nenes de P5 i 3r barrejats. Cada grup tenia un nom: sols, conills, espai i cavalls. Cada grup havia de fer hipòtesis, investigar i treure conclusions sobre un tema concret.

Durant la nostra presentació hem parlat per micròfon davant de nens i nenes d’altres escoles i les mestres ens han dit que ho havíem fet molt i molt bé.

Hem explicat molt bé allò que hem après sobre l’entorn de la nostra escola i hem contestat les preguntes que ens han fet els nens i nenes de les altres escoles.

A continuació us en mostrem les fotografies (realitzades per l’escola i pels organitzadors) i la presentació amb la informació de la nostra experiència:

Presentació que ens ha acompanyat durant l’explicació del nostre Projecte:

Aquest article ha estat publicat en activitats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a 8è CONGRÉS DE CIÈNCIA A VIC

1. judit diu:

És extraordinari, una exposició d’un treball davant d’un gran public i amb una seguretat brutal, quins temps, queda clar que aquests nens i nenes ens donaran mil voltes, jo no recordo cap exposició davant de public fins la meva experiència opositora amb: 25 anys!!!!

Molt bona feina, felicitats

Judit