PREGUNTAR-SE I INVESTIGAR PER APRENDRE

El dies 16 i 17 d’abril es van celebrar les III Jornades d’Ensenyament de les Ciències a Infantil i Primària.
L’Escola LLuçanès hi va participar presentant l’activitat de coneixement del medi que s’està realitzant amb els alumnes de P5 i 3r.
Aquestes Jornades pretenen continuar avançant en la concreció d’un espai d’aprenentatge, reflexió i intercanvi d’experiències entre les escoles. Conèixer una nova manera de fer i actuar a l’aula de ciències centrada en el plantejament de preguntes (més productives que reproductives) i en la recerca pràctica i activa de les seves respostes.
El coneixement no està en els llibres esperant que algú vagi a aprendre’l. El coneixement es produeix donant resposta a preguntes que els mateixos nens es fan.

PROGRAMA DE LES JORNADES:

Congres ciencies mestres

PRESENTACIÓ PER PART DE L’ESCOLA:
Si voleu veure la nostra aportació a les Jornades podeu veure tota la informació en aquesta presentació:

Aquest article ha estat publicat en activitats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.