IMATGES DE LES COLÒNIES A VILANOVA DE SAU

Els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial que han anat de colònies a Vilanova de Sau ja tornen a ser a casa!

Han arribat carregats d’experiències, emocions, aventures compartides i missatges, molts comentaris de les seves famílies. Quan els puguin llegir no s’ho podran creure!

Com que les imatges parlen per si soles us deixem que gaudiu de les fotografies de les colònies.

Recordeu que si voleu descarregar-vos una fotografia heu de clicar sobre el quadre de les imatges i us apareixerà l’àlbum web Picassa. Després, només cal que seleccioneu la fotografia i cliqueu sobre “descarrega” de la part superior.

Si teniu qualsevol dubte ho podeu consultar a l’escola.

Us recomanem visualitzar les imatges acompanyades d’una bonica cançó: M’AGRADA ANAR DE COLÒNIES d’en Jordi Tonietti.La podeu escoltar tot seguit:

L’EXPERIÈNCIA EN VÍDEO

Voleu veure quatre pinzellades de les colònies a Vilanova de Sau? Hem intentat resumir un vídeo d’una hora de durada amb una curta pel·lícula d’aproximadament 5 minuts. Són petits però al mateix temps grans moments que esperem que us facin gaudir tant com les fotografies:

Colònies Vilanova de Sau from Escola Lluçanès on Vimeo.

Aquest article ha estat publicat en sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

15 respostes a IMATGES DE LES COLÒNIES A VILANOVA DE SAU

1. huix ratia diu:

quines fotos més maques! quina enveja. moltes gràcies per cuidar-los tant bé.
    la nàdia està molt contenta i ja espera les properes .
    ramon i lydia.

2. nàdia diu:

M’han agradat molt les colònies i vull tornar colònies a Sau.

Nàdia Huix Ratia…

3. ANNA I MOISES diu:

Ja tenim el petits a casa, cansats, i amb un sac d’històries, i records.
    Ja ens em mirat les fotografies, la casa és una passada i l’entorn es preciós. Moltes gràcies per fer tantes fotos com varem demanar, fins demà, ens veiem a l’escola.

4. Esther diu:

Quines colònies!! La Mireia ha vingut encantada. El lloc sembla fantàstic, es pot repetir per les properes? uns quinze dies per això……je, je, és broma mestres!!!

5. Mercè i Gabi diu:

Encara no haviem vist les fotos però les explicacions dels nens omplien el cotxe de camí a casa i la casa de camí a la banyera… s’ho han passat genial i crec que gaudirem dels records molts i molts dies.
    Estaven molt cansats però mirant les fotos es pot intuir la quantitat d’activitats que han fet aquests dies. Un entorn preciós i unes instal·lacions genials, no?
    Voliem agrair l’esforç de les mestres per aconseguir aquests dies tan especials per als nostres nens. Gràcies.

6. ESTER diu:

Quin lloc tan preciós! I les fotos molt maques, es veritat que les imatges parlen per si soles. Tots fan unes cares d’alegria! Estem molt agraïts amb les mestres per cuidar-los tan bé.
    La Marta va arribar molt cansada i gairebé sense veu, però al mateix temps molt contenta. Tan sols mirant la forma com ens ho explicava tot mentre sopàvem, ja es pot veure la quantitat de coses noves que han fet i que els ha agradat molt.
    Això d’anar de colònies per ells realment ha estat tot un esdeveniment molt important!
    Amàlia, moltes gràcies per tot! Una abraçada. Ester.

7. Jordi i Sandra diu:

Quines fotos més xules… Les hem mirat no sé quantes vegades i sempre amb un comentari diferent.
    La Paula va arribar molt cansada però el primer que ens va dir és que l’any que vé hi vol tornar anar. S’ho ha passat molt i molt bé.
    Gràcies a tots per l’experiència viscuda aquest dies i a l’Amàlia per fer les cues tant ben fetes. (la Paula diu que tu no l’hi fas gens de mal!!).

8. Pep i Eva diu:

Quines fotos més xules!!!!!!!!!!! Gràcies als mestres i monitors per cuidar tan bé dels nostres fills. I en especial gràcies a tu, Natàlia, per haver tingut tan en compte totes les “petites instruccions” que et vaig comentar el dia de sortida.
    Amb mestres com vosaltres tornaria ara mateix a l’escola!!!!
    Felicitats!!!

Eva

9. Carme i Jordi diu:

Hola, ja hem vist les fotos i realment es molt maco. Les nenes estan supercontentes i nosaltres també només agraïrvos aquests dies que no crec que ells oblidin.

10. yroset diu:

Hola Carme,
    La Queralt i la Núria ara ja poden estar contentes! (Ja saps per què t’ho dic, oi?)
    Fins demà,
    Yolanda Roset

11. Marc diu:

És una sort poder seguir els passos dels nens durant aquests tres dies maravellosos a través de la web de l’escola. Gràcies pels vídeos i per les fotos. La casa i l’entorn són fantàstics i pel que se us ho heu passat d’allò més bé, aprenent coses i coneixent la natura. Cansats però contents. Esperem que l’any vinent es pugui repetir l’experiència. gràcies a tots!

12. NORA diu:

Hola a tots!!!
    Ens han encantat les fotos. El lloc és molt bonic i es reflecteix el munt d’activitats que heu estat fent aquests dies. No ens estranya que hagin arribat molt emocionats i amb ganes de tornar a anar de colònies.
    Hem de donar les gràcies a tots els mestres, monitors i a tots aquells que d’alguna manera han ajudat a organitzar aquestes colònies.
    En especial, donem les gràcies a la Neus i a la Marian per cuidar i “mimar” tan bé als nostres fills ja que han fet que es sentissin com a casa.

13. MARTA diu:

Bon dia!
    Amb el video i les fotos se’ns ha concedit un desig, el poder veure el nostre fill per un forat.
    Gràcies, gràcies i mil gràcies, per la vostra dedicació, hores extres, comprensió i el gaudir de la vostra feina.
    Petons
    Aldo i Marta

14. silvia diu:

molt guays les fotos i el video,ja es veu ja que s`ho pasaven molt BE,les profesores surten poquet oi?s´ho van pasar bé tambe? esperem que si.moltes gracies un altre cop.

FAMILIA NARANJO-PUIG

15. jordi bosch diu:

Bon dia soc en Jordi Bosch i el video ha sigut molt guai bon dia i bona tarda adeu