ELS NENS I NENES D’INFANTIL I CICLE INICIAL VALOREM LES COLÒNIES

ALUMNES: VOLEU PARTICIPAR?

felicitat

Els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial teniu l’oportunitat de participar al bloc de la vostra escola! Les vostres famílies hi han escrit molts comentaris i ara, si voleu, us toca a vosaltres. Els nens més grans també ho estan fent.

Voleu saber com ho heu de fer?

Us heu de posar al costat d’algú més gran que us pugui ajudar i escriure amb l’ordinador allò que més us ha agradat de les colònies. Heu d’escriure només una cosa; la que us hagi agradat més: els macarrons del dinar, dormir amb lliteres, els jocs de la nit… Al final hi heu d’escriure el vostre nom i cognom i així tothom podrà llegir allò que escriviu; també ens ho podrem mirar des de l’escola.

Atenció famílies: per fer-ho cal que també escriguin com si fos un comentari clicant sobre la paraula “comentaris” que hi ha al final d’aquest article; just unes línies més avall. Lògicament, els alumnes més petits poden explicar-ho i vosaltres els hi podeu escriure.

Us animeu? Doncs endevant!!!

Aquest article ha estat publicat en general. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a ELS NENS I NENES D’INFANTIL I CICLE INICIAL VALOREM LES COLÒNIES

1. ESTER diu:

A mi el que m´ha agradat mes son les lliteres. Marta Cors.

2. PAULA SABARTÉS diu:

M’HA AGRADAT MOLT LA FADA I ELS JOCS DE NIT. Paula Sabartés

3. adria diu:

M’ ha agradat molt dormir amb els meus amics a dalt de les lliteres. Adrià Conill

4. Àngel diu:

El que més m’ha agradat han estat les petjades de guilla. Àngel Prat

5. NORA diu:

El que més m’ha agradat ha sigut pescar en el riu, dinar, sopar i dormir a la llitera de dalt. NORA BOIX

6. pau diu:

La fada ha estat el que més m’ha agradat.

7. lluc diu:

Em va agradar molt dormir amb els meus amics, cantar al menjador i les activitats amb l’aigua

8. pau diu:

El que més m’ha agradat ha estat la fada, l’estrella, la vareta màgica, rentar-me les dents,…