Noves tecnologies a l’escola

PISSARRA DIGITAL INTERACTIVA (PDI)

L’escola ja disposa de la seva primera PDI (Pantalla Digital Interactiva). Es tracta d’un sistema tecnològic integrat per una pantalla digital, un projector i un portàtil. Permet que els nens i nenes puguin interactuar directament sobre la pantalla i realitzar activitats presentades de manera digital escrivint directament sobre la pantalla o bé fent servir els llapis digitals com si fós el punter d’un ratolí.

hpim24672 hpim2470

AULA D’INFORMÀTICA

hpim24721

Aquest curs l’aula d’informàtica fa més goig que mai! Tenim ordinadors en xarxa que funcionen a ple rendiment. Gràcies a les aportacions de l’escola, l’AMPA i el Departament l’aula disposa d’uns equipaments renovats i actuals.  D’aquesta manera la resta d’ordinadors s’han pogut anar instal·lant a dins les aules.

Aquest article ha estat publicat en activitats, general. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.