LA CASTANYADA

castanyaEl passat divendres dia 31 d’octubre l’escola va celebrar la Festa de la Castanyada. Durant el matí els alumnes, per torns, van realitzar un mural conjunt relacionat amb la tardor. En la seva elaboració hi van participar TOTS els alumnes, des de P3 fins a 6è.

A la tarda es va celebrar la Festa al pati de l’escola amb una GRAN gimcama amb jocs d’equip on les castanyes es van convertir en les principals protagonistes. Cada equip estava format per nens i nenes de diferents edats: des d’Educació Infantil fins a Cicle Superior i hi havia un total de 9 jocs.

Seguidament calia recuperar forces amb la degustació d’unes boníssimes castanyes i una dolça coca amb xocolata (gràcies a la gran col·laboració de la nostra AMPA).

La festa va ser molt lluïda i tots els alumnes s´ho van passar d’allò més bé!

JA PODEU GAUDIR DE LES FOTOGRAFIES I UN PETIT VIDEO DE LA FESTA!

GAUDIU DEL VÍDEO DE LA CASTANYADA:

[kml_rm movie="http://video.xtec.cat:8080/ramgen/a8023207/castanyada2009.rm" width="322" height="288"/]

Aquest article ha estat publicat en festes, general. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.